FÖÖÖÖRBANNAT!!

Idag ringde Mamma och sa att cykeln inte finns kvar..... ÅÅÅHH!
Alltså inte i nån färg!? Fattar inte! Igår fanns den i ALLA färger och
idag finns den inte överhuvudtaget?? Så jävla fort kan den väl inte
ha tagit slut?

Blir så irriterad! Så är det jämt när jag vill ha något som vi ska skicka
efter. Ena dagen finns det men den dagen man ska skicka efter den så
är den slut! Förbannat!

Jag antar att jag är som "storbloggarna", när man bloggar om en produkt
så blir den slutsåld direkt! hahahahaha. Näe, skämt åsido! Jag är jävligt
irriterad
! Nu när jag bestämt mig för en som jag ville ha.. Jävla skit!

Har iaf. skrivit och frågat vart tusan den tagit vägen, för jag kan inte för allt
i världen tro att den blivit slutsåld så snabbt? Hörde även om dom skulle få
in den igen IFALL den var slut. För sån panik är det ju inte med den.. Just
nu cyklar jag ju inget :) Men till sommaren.. Så förhoppningsvis kommer den
in igen.. Annars får jag spader!

Har kollat omkring på andra cyklar nu men fy fan, alla är ju så dyr!!
Sökte på google men alla kostade skjortan och då fick jag nog och sökte på
"Billiga cyklar". Fick fram en sida som hette något med billiga cyklar.. Mm, visst.
Den billigaste kostade 4000. DET är inte billigt enligt mig..

Typiskt... SÅ JÄVLA TYPISKT!

Kommentarer
Postat av: Pappa

dänn fans i da

2010-05-07 @ 10:19:47
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet.. Jag som ringde och sa det till Mamma =)

2010-05-07 @ 10:42:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0