JOBBCOACH

Idag var jag in till hudik för att träffa en jobbcoach. Jag trodde detta
gick ut på att vi skulle sitta, jag och han och prata och att han skulle
hjälpa mig med jobb osv. Nej! Där hade jag fel.

Vi ska sitta i en grupp (hur många det är vet jag inte, men det var en
par stycken iaf) och prata med varandra. Och "sätta upp mål" som vi
ska "redovisa" för gruppen.
Sen ska vi även gå promenader ist. för att sitta inne och prata.
VA?? Är det något jag hatar så är det att sitta i en grupp och prata om
sig själv och berätta om sig själv. Hatar det!
Och detta ska vi göra 2 dar i veckan, en heldag på tisdagar och en halvdag
på fredagar. I 6 månader!!
Jag gick därifrån med en klump i magen och tänkte bara "jag vill inte
jag vill inte jag vill inte!!"
Jag gillar verkligen inte att sitta och prata inför andra människor, inte
när det gäller sånthär iaf.

Så ska jag sitta och åka in två dar i veckan och "slösa" pengar på bensin
till det. Plus parkeringsavgift på det.
Jag ska ge det en chans denna vecka och se om det är nått för mig. För ger
det mig inget så tycker jag inte att jag ska bli tvingad att gå på det där.
För just som det känns det som att promenader och "mål" inte är något som
står högst upp på min lista. Då kan jag hellre spendera dom där dagarna på
att åka runt och leta jobb.
Men som sagt jag ska ge det en chans iaf.

Sen sa min Handledare att jag skulle höra av mig ifall det var något som inte
kändes bra. Så jag kan ju inte vara tvungen att gå på det om jag inte vill?!

Nån som gått på detta som vill berätta lite mer om hur det är ? =)

Kommentarer
Postat av: Benitha

Men gud va jobbigt! :/ Men vad är det för jobbcoachföretag du är hos då? :O För jag går hos en jobbcoach jag också och han träffar jag bara lite då och då, typ varannan vecka, och det är hur skönt som helst. :P

2010-05-17 @ 19:46:54
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag är hos Jensen. Tyckte min handledare sa något om att dom inriktade sig mer på jobb ist. för praktik eller nått sånt. Ja, pratade med Mia och hon hade också så, att hon bokade in möten med han själv. Så ifall jag inte trivs så ska jag nog fråga om jag också kan få så?! För detta tycker jag lät lite väl överdrivet och föll inte alls mig i smaken :P Men vem vet, kanske trivs jättebra när jag väl börjat :) Får ge det en chans iaf =)

2010-05-17 @ 20:34:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men usch, jag tycker sånt är så löjligt, man ska presentera sig som om man gick på lekis typ, (så var det på "ungdomsgarantin" iaf, har inte varit hos någon jobbcoach) löjligt. Och btw så finns det ju gratis parkering därborta vid borgaparken typ, efter järnvägen. En grusplan liksom ;)

2010-05-17 @ 21:19:10
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, jag med!! Och gå promenader?? :P Varför?! Näe, fy. ska gå idag och om jag inte gillar det ska jag höra om jag kan få en jobbcoach som alla andra har, ist. för att vara i grupp.. Mah, hate it!

JAHA! Bra! :) Då ska jag parka där ;)

2010-05-18 @ 07:04:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

2010-12-28 @ 04:36:49
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0