LÖSENORD

Inom en snar framtid kommer jag lösenordsskydda min blogg.
Jag vill inte att vem som helst ska kunna läsa, inte för att jag skriver
så överdrivet mycket längre men :P Jag har ju skrivit mycket innan och
när jag läst genom gamla blogginlägg tänker jag "Men jädrar vad mycket
jag skrev!" Alltså mer personligt på nå vis, skulle aldrig skriva så nu :P
Så om det är någon som är intresserad av att ha lösenord till min blogg så
får ni säga till :) Antingen skriver ni bara "Jag vill ha" ifall ni kanske är vän
med mig på facebook eller nått sånt så kan jag skicka det där. Annars får
ni väl skriva mailadressen ist :)
DOCK
kommer jag inte ge lösenord till vem som helst. Jag har ju inte
överdrivet många som läser min blogg längre men 25-30 st och så många
människor känner jag faktiskt inte! :P
Så, nu var det sagt. Så nu får vi väl se om det överhuvudtaget är någon som
läser min blogg fortfarande! haha :)


Denna dag började iaf. att klockan ringer klockan sju. Ååh! Har bytt telefon nu till
Pärs tillfälliga telefon som han hade medans hans var på lagning. För min har ju fått
fel och man hör inte ett skit vad någon säger! Irriterande :P Hör bara "bzzzbzzzbzz"
haha :) Så nu har jag en gammal skitnokia. Eller gammal är den väl inte, eftersom han
köpte den när hans gick sönder. Men omodern då, om man säger så! haha. JA, iaf!
Så har jag autoringning på min telefon så även fast den är av så ringer alarmet och jag
orkar inte starta upp den för att stänga av larmet heller :P

Så då slog jag på ett avsnitt av Desperate Housewives och satte mig på cykeln en sväng :)
Sen åkte jag ner till Sörfjärn och hjälpte Pappa lägga golv i 50-talsrummet. Fy tusan vad varmt
det var. Jag började svettas så fort jag gick in där! haha :) Men det gick bra. Det blir nog
fint när det är klart. Gjorde inte klart hela golvet eftersom limmet tog slut, men det får bli en
annan dag. Medans vi höll på med det så åskade det som bara den! Även fast det var stråålande
sol. Men precis tills vi var klar hade det kommit stora moln. Jag som tänkte ta en springrunda.
Men jag sket i molnen och sprang en sväng ändå! :) Och fy fan jag har nog sämre kondition än
jag trodde!! haha, ändå vet jag att jag har skitdålig kondition.
Men jag gav inte upp iaf. jag fick säga till mig själv "Jag springer fram dit" även fast jag var helt
slut och ville mest av allt bara lägga mig ner på vägen! haha :)

Nu har jag tryckt i mig en par stycken satsumas, mums! Tar jämt två stycken åt gången och
JÄMT, jämt jämt jämt, lyckas jag äta den godaste först. Man vill ju ha den godaste sist :P haha.
Jag tycker dom är godare när dom är lite sur, dock inte överdrivet sur, men lite iaf. Tycker
inte om när dom är söt, blä! Smakar skit..

Och bara en sista grej! Faan vad grönt det blivit ute! :D I morse när jag kollade ut genom
fönstret var det som att alla träd slagit ut under natten :) HÄRLIGT! Snart är sommarn här!
Eller den är väl redan här?! Har ju varit så jäkla varmt dom senaste dagarna, jag väntar
bara på att det ska vända och bli iskallt igen.
När vi var på cruising i hudik i helgen var det ju fan varmare än på en sommarnatt, och då
var det 15 maj :) Och då var det också mitt i natten! När vi blev upplockade här hemma hade
jag tagit på mig kofta och skinnjacka (och en trekvartsärmad tröja under det) men det hade
jag då verkligen inte behövt! Supervarmt :)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag tänkte på det igår, tjockisarna på biggest looser har nog bättre kondis än en själv, haha!



vad är satsumas??

2010-05-21 @ 05:16:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jaa! Jag tänkte också på dom medans jag sprang! haha :)

Men typ mandariner :)

2010-05-21 @ 08:51:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0