MORRN MORRN

Igår gick jag på blomsteraffärn och köpte lite rosor till Mammas present :)
Trodde dom skulle vara dyr. Men dom rosor jag tyckte var finast var billigast!
haha =) Bra!
Sedan åkte jag iväg till Therese. Och fy tusan vad jag älskar dom där kissarna!
haha. Och fy tusan vad jag tjatar om dom, men jag kan inte låta bli! Dom låg
och busade på golvet så jag satt mig i soffan och kollade lite på dom. Då kommer
dom mot mig och vill upp! haha, såå söt! :) Jag VILL ha eeeeen! Aja! Ska sluta
tjata om katterna nu! Kanske... ;)

Vi fixade lite med en av presenterna. Hon fick nämligen en "kanna" eller vad man
ska säga. Jo, det är ju en kanna men mer som en vas/prydnadssak :) En vit lite
sliten, åsså köpte vi rosa rosor att ha i. Det blev fint faktiskt.
Hon fick även ett armband, ett "Mamma-armband", stog typ "Mother is another
word for love" eller nått sånt :) Det var också fint!

Väl där nere blev det fika. Massa tårta! Mamma hade gjort en bärtårta med marängbotten
och sockerkaksbotten! Gött! Men ena sidan var hallon och den andra blåbär. Och man
"måste" ju smaka båda ;)
Sen hade Therese med sig en liten tårta också, en såndär färdig. Så den måste jag ju
också smaka! haha :) Så jag var rätt spyfärdig där ett tag. Men en potatisbakelse och en
bulle (eller två ;P) gick också ner! haha. Men det får man när nån fyller år ;)

Måste berätta om min dröm i natt också. Jag vet inte hur det gick till men på nått vis
var jag blond!! Kan jag ha drömt det för att jag kollade på Christine igår kanske?!?! :P haha.
Jaa.. vad ska jag säga.. det var inte jag. :P Det såg inte helt åt helvete ut, men inte heller
såg det bra ut. Så jag satte upp håret. När jag gjorde det så upptäckte jag att håret i nacken
var kort!! Alltså bara några cm. Usch! :P Typ som hockeyfrilla fast tvärtom! :P Lång uppe på
huvet och kort under :P
Näe.. Jag ska inte vara blond, så enkelt är det! :P Men lite ljusare tror jag att jag vill prova
på :) Aja..

Idag ska jag fara till stan med Mamma och Pappa. Vet inte riktigt vad dom ska göra. Men
dom skulle iaf. kolla på tapeter. Och på en cykel åt mig, därför jag ska med ;)
Jag ska även köpa en mp3. Min har ju gått sönder. Själva knappen som man trycker
den på har gått sönder. Försökte häva in musik på telefon ist. men det får ju fan inte plats
nå låtar. tror jag fick in 3-4 stycken.. suck! :P Hittade en för 187 kr på Siba :) Det var väl
ett fynd ? Dock är den bara en skitenkel, ingen display eller nått. Men det behövder man väl
inte. Jag vill bara ha en som spelar musik helt enkelt! :P
Igår vad jag sugen på en springtur, FAKTISKT! Jag! :P Men tråkigt utan musik, det går så
sakta då! haha. Så nu jäklar ska jag bli fit till beach 2010! hahaha ;)

Näe, bäst att göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Therese

"mothers are like angels on earth" stog det ;)

2010-05-05 @ 08:50:17
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej.. men på bokmärket som följde med så stog det båda två =)

2010-05-05 @ 10:16:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0