PAIN !

Igår skulle jag följa med och fiska :) Päran åkte i förväg och sedan skulle
Mia och Tommy hämta upp mig. Men då skulle jag hämta ett fiskespö i Pärans
bil. Problemet var bara att han hade nyckeln med sig. Dock finns det en till
nyckel men den funkar inte, det går inte att låsa upp larmet med den..
Pär sa att det gjorde inget för han hade med sig två spön redan ändå. MEN
jag som alltid "bara ska försöka" började pilla med den där nyckeln.
Tänkte att kanske kan jag pilla upp den och kolla om det går att byta nå
batteri eller nå?!
Ja, där står jag och pillar med en kvin och rätt som det är slinter jag och sätter
kniven mitt i handen på mig själv! AAAAJJJJJJ!!!
Och blödde som ett jävla as, så typsikt mig alltså!
Ja, det var väl inte så mycket mer med det tills vi kom hem. Då märkte jag att
mina fingrar gör ont. Ringfingret och långfingret gör asont om jag böjer om =/
Vet inte vad det är som är fel???? Jag är faktiskt lite smårädd :P :/
Dock är ju såret inte alls stort, ett litet fjantsår bara egentligen, inte ens 1 cm brett :P
Men det kan ju vara djupt ? Hade en såndär filékniv (odiskad dessutom)..
Jag börjar ju inbilla mig saker att jag fått nån blodförgiftning och att jag måste
amputera bort fingrarna eller nått!! :P
Näe, fy.. inte kul alls faktiskt. VARFÖR gör fingrarna ont för?? Måste höra med mamma
sen vad hon tror :P

Ja, fisket gick väl inte så bra.. Grabbarna hade fått några fiskar innan vi kom, men sedan
var det dött. Mia och jag satt mest och pratade om äckliga filmer.
Sedan hör jag Pär säga "fy fan vilken äcklig jävel" jag gick såklart dit och kollade :P Och
fy fan, den största kusen jag någonsin sett! Ett jävla monster som satt på hans fiskarväska.
Aja, tänkte inte så mycket mer på den på ett tag. Men när vi skulle åka hem så skulle jag
borsta genom håret med handen och känner då något på huvet. Något hårt!! "En träbit"
tänkte jag, så jag tog bort det men när jag kollade så var det den där jävla kusen!!!!
AAAHHH! jag släppte den men han liksom hängde sig kvar, jävla sugproppsben! FY FAN
vad rädd jag blev!!
Kuse är inte riktigt rätt ord att säga. Det var väl en skalbagge. En svart med guldiga ränder
på och världens jävla antenner! USCH! Ryser bara jag tänker på den, och den stog jag och
höll i! Kanske var den jäkeln som sprutade in gift i mina fingrar! hahahaha ;) näe, men äcklig
som fan var den!

Idag ska jag nog fara ner och tvätta bilen. Fan vad jag tvättar den där stackars bilen :P
Men den blir ju lortig på engång igen, måste vara nå pollen eller nått från träden som ramlar
ner på den, alldeles dammig bilr den.. Ska även städa den invändigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0