SHOP, SHOP, SHOP !

Igår for jag och mamma till Birsta för lite shopping :) Började med att
åka till Mediamarkt för att kolla på en telefon till mig. Den jag hade sett
på nätet fanns, dock 700 kr dyrare.. Så vi åkte vidare till elgiganten, där
fanns den bara i rött. Men skulle komma in i svart idag, så jag "bokade"
en som jag ska hämta idag :)
Egentligen har jag lite ångest för att jag köpt den, känns onödigt på nå vis.
Men den hade faktiskt blivit nersatt från 2039 (tror jag det var) till 1790.
Så så farligt var det ju inte :) Plus att jag fick 1600 kr när jag fyllde år, och
dom pengarna borde jag väl få spendera på vad jag vill, eller hur?! ;)
Provade även på en iphone, bara för skojs skull. Skulle aldrig vilja ha en mobil
med "pekskärm". (fast skulle ju inte tacka nej till en ifall jag fick en, men skulle
aldrig KÖPA en :P) Känns som att dom kommer sluta fungera efter ett tag.
Sedan provade jag att skriva sms på den också, Omöjligt! :P Eller så är det jag
som har feta fingrar. Måste ju ha en såndär "penna" om det ska gå att skriva
sms på en sån :P Iaf. jag :)

Såhär ser iaf. min ut :) Även att det är en miljövänlig mobil! :D

1/5

Sen gick vi i lite affärer innan vi tog en paus och gick och fikade på ikea.
Och alltid alltid alltid, tar jag mer fika än vad jag egentligen vill ha. Bara för
att det finns så många gosaker :P Nästa gång ska jag nöja mig med EN godbit ;)
Gick en runda på ikea också. Fy tusan vad jag skulle kunna spendera mycket
pengar där bara jag hade dom! :D Love it! Köpte iaf. en ny matta och nya blommor.

Sen gick vi tillbaka till klädaffärerna. Fast först köpte jag en present till Therese.
Lite tidigt kanske, med tanke på att hon fyller år i juli! haha :) Men bättre att vara
tidigt ute. Dock är det bara 2 småsaker. Får köpa nå mer sedan :)

Vi gick på Indiska och jag hittade två ringar jag blev helt kär i! Så snygga! :)
Men kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa dom eller inte. Men efter att ha
frågat mamma vad hon tyckte fick dom åka med hem, och än ångrar jag mig inte.
Love them! Plus att det bara blev 179 för båda :)




Idag har jag varit på jobbcoachning(?) :) Första gången för andra gången :P Nu är
det ju bara jag och han som pratar, inte en hel grupp. Och jag ville verkligen inte åka
dit i början. Men tiden flög iväg och jag tycker jag fick bra hjälp. Pratade om CV och
sånt idag. Så när jag kom hem åkte jag direkt till sörfjärn för att sätta mig och skriva
det. Både Cv och Personligt brev. Förut har ju mitt CV varit ett personligt brev :)
Nu känner det lite mer seriöst, när man har ett cv och ett personligt brev. Så jag fick mycket
bra tips! :)

Och jag måste bara få störa mig på en sak också idag! Den där parkeringen som var gratis
att parkera på i hudik måste ju bara spån parkera på!?!? Åh! Hatar när dom ställer sig med
sånna jäkla luckor, precis så att bilen inte får plats imellan. Kan dom inte trycka ihop sig lite
så skulle fler bilar få plats?! Spån!

Kommentarer
Postat av: Therese

har du inte haft ett cv förut??

2010-05-27 @ 22:15:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, mitt cv har ju varit som ett personligt brev. Jag har liksom skrivit ihop allt till ett papper :)

2010-05-28 @ 08:36:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

har du tagit bort lösen nu eller??

2010-05-31 @ 09:17:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, vet inte vad som hänt?? Pappa sa också att man kom in utan lösen!?!? =/ Ska kolla igen om nått ändrats eller så?!

2010-05-31 @ 12:57:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0