TROR JAG HAR BESTÄMT MIG

Nu tror jag att jag äntligen bestämt mig för vad jag vill tatuera :P
Måste ha lite smakråd först innan jag kan bestämma mig helt,
bland annat av Therese ;)
Tänker inte berätta vad, det får ni se när den är gjord. Men blir det
som jag tänkt så blir det inte bara en tatto utan två! haha :) Fast vet
inte om jag ska göra så eller sätta ihop dom till en?!
Det får jag fundera på.

Iaf. så har jag suttit och kollat runt på sidor nu med tattos för jag vill ha
med mig en bild på det jag vill ha. Men jag hittar ju inte "den perfekta".
Och detta kan jag inte rita själv, omöjligt för mig! haha :)

Men frågan är om jag hinner innan sommarn?! På hemsidan hans så stog
det att det tog 8-12 dagar att läka?!
Aja, får se om jag hittar "den perfekta" nu snart så får jag väl ringa och
höra vad han tycker :) Annars får det vänta tills efter, gör ju inte så mycket
heller. Men skulle ju vara kul att ha den klar till sommarn, då man går med
bara armar nästan hela tiden ;)

Jag kan liksom inte föreställa mig tatton på mig heller. Blir galen!! haha.
Vill liksom se den på min kropp och se om det ser bra ut ;)

Detta som jag kommit på nu är iaf. inte det jag tänkt från början. Hade ju
först tänkt göra nått med mitt stjärntecken, sedan var jag inne på nån fin
blomma.. Men nu är det helt annat.


Kommentarer
Postat av: Simone

Men du kan ju inte sola då i sommar iallafall om du gör den nu ;)

2010-05-21 @ 20:09:23
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det var det jag tänkte på. Men det gör ju inte så mycket om man måste täcka över den heller, för underarmen solar man ju inte så mycket ;) Men tror det får vänta tills efter sommarn ändå, så får jag fundera riktigt på vad jag vill göra :)

2010-05-22 @ 09:29:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0