TWEEDLE DEE

Ibland får jag ryck och vill bara lyssna på "gammal musik".
Och just nu har jag det! :) Har gjort en ny spellista på spotify med
bara gamla godingar.
Och ni vet inte hur glad jag blev när jag hittade "Tweedle Dee" :)
Pappa har ett band i Buicken som är dom riktiga godingarna, eftersom
det är dom man hört mest :) Och denna låt har jag nog inte lyssnat på
sen sist jag åkte Buicken.

MEN! Jag hittar den bara med Connie Francis och jag VET att det inte är hon
som sjunger på det bandet pappa har. Tror jag iaf. För den låter inte som jag
kommer ihåg den?! Jag kommer ihåg att hon som sjöng hade lite mer hes röst
och rev i lite mer.
Så Pappa om du läser detta, VEM är det som sjunger på det band du har? =)

Finns ju så många versioner av alla låtar så det tar ett tag att hitta "rätt", eller
det jag tycker är rätt! :D

Här är den iaf. med Connie Francis :)
 

Så just nu sitter jag och drömmer mig bort tills årets Bilträff och står och dansar i köket
till alla dessa godingar, medans jag bakar! ;) haha


Kommentarer
Postat av: Pappa

Wanda Jackson

2010-05-08 @ 17:41:18
Postat av: Nathalie

Ja! Bra! =)

2010-05-08 @ 17:52:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0