HELT SLUT!

Gud vad trött jag är! Höll på somna på utbildningen idag.
Inte så konstigt när man får sitta och göra ingenting mestadels
av dagen. Man kan inte ha EN lärare på TVÅ grupper. Då slutar
det bara med att ena gruppen får vänta medans han är hos den
andra gruppen och tvärtom. blää!!

Sen har vi börjat packa också! Har hittills slängt 2 sopsäckar med
saker. Och då började vi packa igår kväll :P Men då har jag städat
på balkongen också och där var det mycket skit!
Har fått ihop några lådor iaf :) Det mesta är nerplockat (redan!).
Bara maten och kökssakerna kvar och det behöver vi ju använda
tills vi flyttar. Och ja, kläderna är väl också kvar. och badrummet.
Fan, det är mer kvar än man tror! haha.
även en sopsäck med kläder har jag rensat ur. Som jag inte längre
använder. Så det får åka ner till fjärn åsså kanske det får bli sålt senare ;)

 Idag när vi åkte hem snöade det rätt mycket. Men det slutade lagomt
tills man kom till Gnarp. Suck! Liiiiite mer snö tycker jag vi kan få innan
jul :)

Näe, ska väl fortsätta plocka lite innan jag börjar med maten.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0