BEBISKLÄDER HIT OCH DIT

Igår kom mamma in till hudik, så vi gick på stan efter att jag
slutat :) Kollade mestadels på bebiskläder åt lilla Elias och jag
tycker jag hittade hur mycket fina kläder som helst! :D Men det
slutade med ett set. Skitsött! :)
Tror vi var på varje affär som har bebiskläder! haha, i slutet var
jag lite less. Fick så nedrans ont i ryggen!

Men jag kunde inte hålla mig från att köpa lite åt Therese lilla bebis
heller :D Vet ju att hon tycker om Barbapapa och jag hittade hur
mycket som helst ju! haha. Som jag även tyckte var "neutralt". Men
köpte bara 2 saker som får duga just nu :) Kommer ju hinna köpa
myyyycket mer innan den lilla krabaten tänker komma ut :)
Hoppas hon inte har nått av detta redan då, men kan ju vara bra med
extra också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0