BRR.. KALLT!

Idag var det kallt att kliva upp, man vill inget hellre än att ligga
kvar under täcket och sova! :)
Sen hör man på teven att ishavskylan är påväg till Sverige! Brr! :P

Har blivit en lugn helg iaf. Hemmakväll på fredan framför Idol och
en helkväll hos Therese på lördan. Simone och Denise var också med :)
Trevligt var det! Pratade skit bara och kollade lite på världens bästa film,
PS I love you! :P
Fick även höra massa spökhistorier (alltså sanna :P haha) så jag höll på
smälla av! haha. Uscha! Jag är glad att jag inte varit med om nått sånt
själv! Helt plötsligt var klockan 2 och dags att åka hem. Men en trevlig
kväll var det iaf :)

Igår var som en bakisdag, även fast jag inte druckit en droppe på hela
helgen. Låg bara hemma och döa, sov! haha :) men skönt det med!
Sen blir jag så irriterad när det är något som jag inte förstår!! :P Var ner
och tvättade och på kvällen skulle jag ner och häva det i torktummlaren.
Då var själva luckan som man häver tvättmedel i utdragen!??! Hur ?
Det kan inte vara jag som glömt att stänga den heller, eftersom tvättmedlet
var borta och tvättmaskinen startar inte om inte den luckan är stängd??
Kanske någon av grannarna varit ner, men varför skulle dom dra ut luckan?
Man lägger väl ändå in kläderna först innan man häver i tvättmedel!? Eller?
Konstigt..

aja.. har åkt på en förkyldning också. usch! Täppt i näsan och jävelskap!

Näe, dags att göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Simone

Mhm, spökar där vettu ;)

2010-10-11 @ 07:40:00
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

Är också förskyld det suger verkligen... + Att det är så kallt ute så jag blir bara sämre o_O

Kram

2010-10-11 @ 08:23:49
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: angelzhu

Nothing is impossible to a willing heart

2010-12-07 @ 09:03:24
URL: http://www.monclerjacketde.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0