DAGS FÖR EN FÖRÄNDRING

Nu är jag less på mitt hår! Vill göra nått, vill till frissan NUU!
Ska färga det mörkt igen :) Det har jag iaf. bestämt. Och mycket
mer än så blir det nog inte. Jag är för feg för att klippa av det.
Dock så ska en bra bit åka av, det slitna plus lite mer kanske.
Nu börjar det bli alldeles för lång, så långt att det bara ser ovårdat ut.
Eller hur jag nu ska förklara.
Men mörkt ska det iaf bli :) Har dock inte råd just nu så än ett tag får
det vänta..

Dock vet jag inte hur mörkt jag vill färga, men kanske nått sånt här?
Och denna gång ska hela håret bli samma färg, inga jävla slingor!



(det blev en liten förändring av bloggen också :P Var så less på det ljusa,
färgglada nu. Dock blev det inte så mycket eftersom jag FORTFARANDE
inte kan ladda upp bilder på denna dator. Bläää)


Kommentarer
Postat av: Therese

inte som första bilden tkr jag, nästan svart och så platt och tråkig färg...

2010-10-19 @ 19:14:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0