SOVMORRON!

Idag fick vi lite sovmorron! :) Skulle jobba med en uppgift som
vi fick men den gjorde vi klart redan igår :) Hade ju hellre börjat
kl 9 som vanligt och slutat tidigare men men, skönt med sovmorgon
också. Dock vaknade jag halv åtta ändå! :)
Men nu har jag hunnit med att plocka undan disken och dammsugat.
Tänkte ta en tur med golvmoppen också, när jag ändå är igång!
Sedan i morron hörde jag något om att vara ledig!? Fast jag är inte
säker, men hur skönt vore inte det? :P Då ska jag storstäda isf!
Dammet börjar samlas nu..

Och igår fick vi sluta tidigt, eller jobba med den uppgift vi ska göra
nu, men det gjorde vi klart fort! :) Så då åkte jag ner till sörfjärn en
sväng. Plockade upp Louie på vägen också! haha. Såg han springa över
vägen så jag stannade och ropade på han, och då kom han och hoppade
in i bilen, så han fick åka med! ;)

Näe, nu är det dags att torka golv!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men sötgrisen, haha! :)

han följde även med på prommis med mig och mamma häromdan, det var längesen! :)

2010-10-13 @ 12:34:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag hörde det, mamma berättade! :D

2010-10-14 @ 08:58:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0