START!

I lördags var jag, mamma och Therese till Birsta en sväng :)
På engång nästan när vi kom dit började jag längta efter julen! :P
Älskar att gå på stan då det är juldekorationer överallt, såå mysigt!
Jag vill ha jul nuuu! :)

Sedan blev det hem och göra sig i ordning för att sedan åka till
Mia och Tommy för inflyttningsfest och utgång :) Mycket trevligt
må jag säga! Kvällen avslutades på Max med kycklingburgare och
massa lökringar!! :D MUMS! Så jäkla gott alltså!

Dagen efter var väl mindre rolig. Som alltid, men sånt man får ta ;P
Therese och jag åkte ner till fjärn för att hälsa på men då var det ingen
hemma. Så vi åkte upp igen en sväng och spelade lite Wii innan vi åkte
ner igen :)
Sen blev det ica och handla mat. Vart fläskfilé och potatisgratäng m.
vitlökssås, vitlöksbröd och sallad! MUMS! :)

Idag är det första dagen på utbildningen, ska bli skoj! Hoppas jag iaf ! :P
Så att dessa 22 veckor blir roliga och inte en pina ;)
Så ska bara göra mig i ordning och äta lite sedan åka och hämta upp lite folk
som ska med :)

Nu blir det frukost, mumma! ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har helt missat. Vad är det för utbildning du ska gå?

2010-10-05 @ 22:33:08
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

En serviceutbildning i hudik :)

2010-10-06 @ 06:23:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0