TATTOO!

Ja, fredags var det ju dags för min första tatuering :) Innan på dagen var
jag inte alls nervös. Men ungefär en timme innan jag skulle åka vart
jag skitnervös! Jag kunde inte slappna av!! Vilket resulterade i att jag
hade världens huvudvärk när jag kom dit..

Han ritade upp konturerna på tatueringen sedan satt han den där den
skulle vara :) Sedan la jag mig på "bänken" eller vad man nu ska kalla
det :P Och då kände jag "NEJ! Vad gör jag!??? Jag ångrar mig! Jag vill inte!"
Så jag var tvungen att kolla på den igen och se att den satt där den skulle.
Sen var jag så rädd att jag skulle skvätta till när han började så det skulle
bli ett sträck åt fel håll eller nått! haha. "näe då, vi börjar lugnt.." Åsså
började han.. "Va fan?! Var det inte farligare än såhä..AAAAAAAAJJJJJJJJ!!!!!"
haha.. Dom där långa kontuerna var inte rolig ska jag tala om! Längst ner
på "kärlekshandtaget" gjorde det asont! Och jag tänkte fy fan hur ska jag klara
när han gör på revbenen??? Men han arbetade sig uppåt och det blev "skönare"
(skönt var det då banne mig inte, men inte lika illa som längst ner:P) och
andades ut, men sedan kom smärtan högst upp också, fy tusan!

Jag försökte koncentrera mig på att andas och det blev faktiskt bättre. Och
jag vet inte varför men det känns mycket mycket bättre när det är kolsvart
för ögonen och man får hålla handen för ansiktet! haha :)

Sedan började han skugga.. och det var inte lika illa som konturerna.. Men i
slutet trodde jag att jag skulle avlida! Dra åt helvete.. Tänk er ett öppet sår
som svider som fan och att någon sedan står och hackar er med en nål där i!
Då ville jag skrika rakt ut alltså! Gjorde så fruktavsvärt ont.
Han smörjer ju med något innan han börjar hacka med nålen och jämt när jag
kände att han smörjde högst upp på revbenen tänkte jag "NEEEEEEEEJ! AAAJJ!!"
haha. Men det var inte mycket kvar då så så illa var det inte. Hade hela tatueringen
gjort så ont vet jag inte om jag klarat av det, om jag ska vara ärlig! :P

Även när jag sa vart jag skulle ha den "Du är modig du!"
Men det gick bra tycker jag. ONT gjorde det, dom som säger nått annat ljuger! :P
Fast iofs. beror väl det på vart man tatuerar nånstans. Jag kanske valde det ondaste
stället :P
Men ska man förklara smärtan så känns det precis som vad som faktiskt sker.
En nål som sticker en flera flera gånger. Fast ibland kändes det som han stack en
nål rätt ner i huden på mig! haha.
Och när han tatuerade på revbenen så vibrerade det i hela skelettet känndes det
som! haha. Fy! Det vibrerade upp i halsen så det kändes som att jag skulle spy.
Och att det sedan kom en jävla blodlukt gjorde ju inte saken bättre :P

Fast värst av allt var nog att sista timmen höll jag på pissa på mig! :P Var så jävla
pissnödig så jag trodde jag skulle pinka på mig. Men ville inte ta nån paus, ville bara
få det gjort! :)

Allt som allt är jag väldigt nöjd! Kanske inte vart dom färger som jag tänkt mig men
jag är nöjd ändå.. Plus att den kommer blekas ju.. Ibland (ja, redan!! :P) så tänker
jag "Vad fan har jag gjort???! Den är ju så stor!" Men jag gillar den! Är nog bara lite
ovan att den sitter där! :D
Vill bara att den ska läka nångång för det var inte skönt att sova i natt ska jag tala om!
För ligger jag på höger sida ligger jag ju tatueringen, inte skönt. Ligger jag på vänster
sida trycks den liksom ihop. Så jag kan bara ligga på mage eller rygg.. Men men :)

Min dator är dum i huvve och vägrar ladda upp bilder.. Så ni vet :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Mm... Men nurå, får vi en bild...

;)

2010-09-14 @ 21:18:07
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ska försöka nu då, men det är nå fel på min dator =/ Internet funkar inte som det ska..

2010-09-15 @ 07:34:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0