DET ÄR OLIIIIIIIIIIIIIIIIDLIGT SPÄNNANDE!

Har haft en smile på läpparna hela dagen idag! Alla vet nog
varför redan :P Vattnet har ju gått för syrran och nu är det
inte långt kvar tills det lilla underverket kommer till världen :)
Kan ju säga att det var en riktigt bra start på dagen! :D
Nu ska vi bara se vad det blir för liten filur, pojk eller flicka.
Kollade lite på babykläder idag, men det är ju så svårt när
man inte vet könet. Så jag väntar tills jag vet! ;) En liten giraff
(som jag tänkt köpa åt den lille i evigheter) fick följa med iaf :P
Alltid nått, haha! Nu får vi se när h*n tänker kika ut :)


Får väl se om det är nått liknande som kikar ut! haha :)
Den första är "Könlös" Den andra är en flicka och tredje pojke.. Dock är detta
värdelöst, är ju inte ett dugg likt! haha ;) Gillar "bebisens" underläpp föresten! ;) haha

För övrigt och mycket mer ointressant än det jag skrivit ovan (:P)
är att Päran köpt en Iphone 4 och jag kunde inte vara mer avundsjuk!
hahaha! ;) Jag vill ju ocksåååååååå! Men min gammel får väl duga
den..

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på nu. Päran är i Gårdsjön och
ska sova där. (ska upp och angla i morronbitti) Så ikväll är jag
aloooone! Tycker jag inte om! Hatar att sova själv. Eller jag KAN INTE
sova själv.. suck! :P
Och påtal om att sova dåligt så hade vi teven på hela natten en natt.
(Glömde häva på timern innan jag somnade, måste ju ställa den varje
dag :/) Och fy tusan vad dåligt jag sov! Vaknade flera flera gånger
och inte orkade jag leta dosan heller för då skulle jag väl inte kunna
somna om igen efter att jag slagit upp ögonen och sett ljus! Ja, jag
har svårt för att somna om när jag väl vaknat :P
Men aja! Vad jag ska jag göra nu då? Har inget att äta här hemma heller.
Orkar faktiskt inte åka och köpa nått ändå.
Får väl städa lite då, för det hinner jag kanske inte i morron. Ska ner till
fjärn så mamma får färga lite slingor på mig :)
Sedan blir det 30årskalas i Sundsvall hos en jobbarkompis :) Ska bli skoj!
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig hem, förväntar mig lite att
mamma kommer och hämtar mig :P haha. Har glömt att fråga henne, men
gör det imorron.
Sen går det senaste tåget (senaste bussen går ännu tidigare) 16.55 så jag
är inne i stan halv sex. Och jag ska vara där sju.. Och stan stänger väl
fyra på helger så man kan väl inte gå där och döda tid heller :P Aja, det
löser sig väl. Annars får jag väl vara den där jobbiga människan som
kommer 1 ½ timme för tidigt! haha ;)
Kanske ska leta fram nån outfit tills då också, det kan jag göra nu ;)

Ja men hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0