GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!

När jag gick och la mig igår kväll så tänkte jag att jag kommer
nog få ett sms inatt från Therese som säger att dom blivit föräldrar.
Imorse låter min telefon "Doh!"(har homer som meddelandesignal :P)
Jag FLYGER upp ur sängen eftersom jag har telefon på laddning på
andra sidan och visst är det från Therese! :)
Nu har dom sin lilla tjej! ÅHHHHH!! Jag dööör, och jag har inte ens
sett den lilla krabaten än! :D
Jag skulle ta en sovmorron idag men nu kan jag omöjligt somna om! :)
Är sååå glad för deras skull! Nu längtar man först till att få en bild på
lilltjejen och sedan till att få träffa dom alla tre! :)

STORT GRATTIS till min Fina syster och Andreas!! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa, grattis till dom!! Gud va kul!! :D

2011-04-09 @ 09:07:26
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack! :D

2011-04-14 @ 14:37:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0