LOVLEY!

Kolla på detta klipp och säg sen ärligt om ni vill ha en sånhär
mopp eller inte?! haha ;)
Hur kan man motstå Tv-shop!? Dock är det dålig bild och inte
hela reklamen jag såg i morse, men jag är helt såld iaf! ;)

Jag fantiserar redan om hur jag kan rengöra duschen och spisen
med denna. Och inte tala om toaletten!! Slippa sitta och skrubba
den som är så äckligt! :P Och tänk hur lätt man kan släta ut kläder
utan att ta fram strykbrädan och vänta på att strykjärnet ska bli
varmt osv osv.
Nu låter jag nästan som en säljare på tv-shop! haha! Näe, men
jag tror den är bra! Annars om den inte funkar borde man ju få
pengarna tillbaka.. Den måste ju hålla vad den lovar?!




Synd att det inte finns nån annan färg bara ;P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jojo, lika som reklamfilerna på TV om diskmedel som löser fasttorkade matrester, bara bluff och trickfilmning.

2011-04-19 @ 23:04:16
Postat av: Malin Viklund

Vilken vacker och romantisk blogg du har!! Bilden är ju underbar :D

2011-04-20 @ 19:30:45
URL: http://malin86.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Pappa: Äh, allt är inte bluff! Denna funkar! :P



Malin: Tackar! Skönt att höra, jag som är så less på denna design nu :P

2011-04-20 @ 20:00:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 16:03:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0