NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEJ!!!!

På kvällarna när jag åker hem från praktiken så brukar jag
lyssna på Mix megapol. Det är ju Pär Lernström som brukar
vara och prata då, och bland annat ha "chans till romans".
Det gör liksom mina dagar! haha. Roligt att lyssna på och jag
gillar han, han är rolig.
MEN! Nu har dom bytt ut han. När jag först hörde den nyas
röst så tänkte jag "Nej, det kan inte.. Jag inbillar mig."
"dom kan verkligen inte ha gjort det" Sen hör jag "Det här är
mix megapol och jag är Paul Haukka"
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Faaan! haha. I hate him! Fan också! Nu när jag ÄNTLIGEN slipper
se på han på mornarna så måste jag plågas när jag ska hem..
Skit också! En positiv sak är väl att man inte får hans äckliga
blickar, men det är nästan så man ser dom framför sig när man
hör hans röst.. Jävla Paul Haukka, och Jävla mix megapol!! Inte
nog med att dom byter ut Pär Lernström som är BRA, dom måste
byta ut han mot Paul, BLÄ!

Aja.. För övrigt känns det som att våren är påväg :) Igår invigde
jag min skinnjacka för första gången iår! :) Men tror inte den funkar
idag?! En halv minusgrad var det nu! haha ;)
Blir långdag idag iaf. Praktik nu först på dan och jobbar sista timmarna
till stägning. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Therese

hahahahahahahahahahahaha!!!!

2011-04-05 @ 10:10:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara F

Hahahahaha!! Trodde du hade gjort dig illa eller något när jag läste rubriken! Tur att det inte var så illa som jag förväntade mig ;)

2011-04-05 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0