TV-SHOP, I LOVE !

Har än engång fastnat framför tv-shop! :P Kommer ni ihåg att jag
ville ha en H2O-mopp förut? Ja, men nu har det kommit en
H2O-mopp X5! haha :) DEN vill jag ha! Ser så behändigt ut när dom
visar på teven. Man kan skura golven, rengöra mattor, tvätta fönster/
duschen, göra kläder rynkfria, damma, och rengöra handfat/diskho osv
osv osv :)
Dock vet jag inte om det funkar på detta golv vi har här. Osäker.. Det
här golvet (är det klickgolv det är?!?) får ju inte bli för blött, då sväller
det ju.. Hmm..

1299 :- På Halens! :)


Sen har jag ju velat ha en såndär dammsugare som ser nästan likadan
ut som moppen här uppe. Alltså en handdammsugare eller vad man nu
säger. Dock har jag hört nu att dom kanske inte är så bra, funkar bara i
20 min sen måste man ladda den igen. Tar väl inte längre tid att dammsuga
denna lägenhet, men om man flyttar till större nångång är det ju onödigt.
Men finns det ingen sån MED sladd? Det måste det ju göra tycker jag?!
Så vet ni av nån får ni gärna hojta till! ;)


En sånhär fast med sladd, finns inte det? Kanske det som är grejen med
dom där, att det INTE ska vara sladd! haha. Men även om det är sladd på
dom är dom ju behändigare än en vanlig dammsugare som man måste dra
med sig?! :)


Sen hade jag tänkt lägga upp lite andra saker jag vill ha, Therese ville ha
lite tips på födelsedagspresenter men jag vet inte! haha, jag hittar inget!
Var kökssaker jag tänkte lägga upp nån "insperationsbild" på, men jag
hittar inget bra just nu! :P Allt går bra! Bara det är fint! :D haha

Kommentarer
Postat av: Pappa

En sak som är bra att veta här i livet är att allt som säljs på tv-shop är bara skräp. Överdriven possitiv reklam för att lura på folk skit som inte funkar.

2011-04-19 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0