VAD BETYDER DET ?

I natt drömde jag en konstig dröm?!
Vi var många som var inne i nått konstigt slott, och efter ett tag
försökte alla ta sig ut men dog (eller försvann) på nått vis en efter
en. Kvar var bara jag, Therese och Moffan (som inte alls såg ut som
moffan :P) och tillslut kom vi ut. Och såg att andra också hade tagit
sig ut. Men det var bara det att när man kom ut så fick man efter
några sekunder ett ryck och skulle ta livet av sig. (för man skulle ju
egentligen inte kunna ta sig ur det där slottet) och slottet var nu
momma och moffans hus. Så först får Therese nått ryck och kör
bilen rätt ner i ån och tar livet av sig så. Efter ett tag känner jag hur
min kropp håller på att få ett ryck! Jag kämpar emot "rycket" och jag
klarar mig från att ta livet av mig (?) :P sen måste jag övertala moffan
att han inte ska ta livet av sig. Och han klarar sig med men har fått
minnesförlust. Så jag tar hem han till mamma och pappa och ska försöka
få han att få tillbaka minnet. Berättar om alla katter (haha) och då hade
vi en katt som var "humlefärgad" haha, gul och svartrandigt som en
humla :P

Jaaa.. jag undrar vad den drömmen betyder?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0