HERE IT GOES AGAIN..

Ja, nu kommer detta dilemmat igen.
Vad ska jag göra med mitt hår? För nån vecka sedan var jag helt
säker på att jag skulle färga det mörkt igen efter sommarn. Men nu
velar jag fram och tillbaka igen. Man ska egentligen bara göra när
man kommer på nått. Annars blir det velande hit och dit.
Tänker på ett sätt, man lever bara en gång. Gör det för fan, inte hela
världen.
Men å andra sidan.. Fan va jobbigt om jag vill ha det ljust igen sen.. :/

Fast det lutar faktiskt åt mörk nu. Tror det. Nästan helt hundra. Kanske.
haha, jag veeet inte!!! Eller en ljusare brun färg? Eller en brunfärg med
lite rött i?! Det tror jag faktiskt kan se bra ut. För jag tycker jag är så
blek och "rödflammig" så om det är lite rött i håret kanske man inte ser
lika röd ut i hyn?! Eller?

Säg mig mina vänner, hur ska jag göra?


Såhär ser väl håret ut nu. Fast det har ju växt ut lite..

Kommentarer
Postat av: Elina

jag tycker du ska ha lite brun/röd aktigt. Blir nog fint till hösten :)

2011-08-02 @ 00:16:58
Postat av: Anna Källman

tkr du ska ha som du har nu!:)

2011-08-02 @ 06:05:21
URL: http://akallman.blogg.se/
Postat av: Therese

som du har nu! :)

2011-08-06 @ 16:32:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: kulturella

du ä ganska fin, hur du än har håret.tycker jag.vissa kollar jag aldrig,nu mera.

2011-08-07 @ 09:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0