HÖST?? NÄÄÄ!

Här var det tomt må jag säga! Får skylla på att "det är sommar".
Men näe.. Har lessnat helt enkelt! :P Har inte så mycket roligt att
skriva om och då känns det inge kul. Men nått litet inlägg ska jag
väl kunna slänga upp!

Jobbar och står i denna sommar, mycket därför det inte blir så mycket
bloggning. Orkar inte när jag kommer hem och när man väl är ledig så
vill man göra annat, som att umgås med familjen och få lite sol på kroppen ;)
Men snart är sommarschemat slut :( Tröök! 2 veckor kvar, sen får vi se
vad som händer, hoppas ju på att få vara kvar som extra! :)

Hade en jäkligt bra dag i fredags iaf! :) Började med lite stek i solen,
och fick väl liiiite mer färg. Men jag vill ha meeer!! (sommaren kan bara
inte vara över nu!!!)
Sen åkte jag till Therese åsså bakade vi lite. Chokladbollar och cakepops
(om det var så det hette? :P) det sistnämda var asgott! Ja, chokladbollarna
också, men det har man ju smakat förut.

Sen åkte vi ner till fjärn en sväng. Försökte få tag i glassbilen men neeeej då.
Han åkte förbi ner mot lortvarpet så jag sprang ut och ställde mig och väntade
på att han skulle komma tillbaka.. och väntade... och väntade. Kom det nån bil?
nej! Lessnade och gick in, mamma hade iaf. glassbåtar att bjuda på! :P Sen hör
vi igen "du du du du du, du du du du du, dudu dudu dudu" (haha) och jag kutar
ut och ställer mig och väntar IGEN! "Ja, nu kommer han!!" Sen svänger han av
ner mot stranden (grusvägen bredvid "bönhuset") ÅÅÅÅÅHHHHH!! Jävla skit! haha.
Så var bara att traska in igen..
Mejja var så pratglad då också, lilla gumman! Hon är för go! Låg och pratade med
barbapapafilten! :P Sötis!

Jaa.. sen åkte vi hem. Jag gjorde mig i ordning och sedan brummade jag iväg
till Sundsvall och Mia :) Första gången jag hälsar på i nya lägenheten, skiitfin ju!
Fräsch! ;) Vi tjattrade ett tag innan vi begav oss iväg till bion! Var väl nästan exakt
ett år sedan sist nu, var ju dit förra sommarn med Therese och Mia. Och innan det
var det 5 år sedan. Konstigt eftersom jag älskar att gå på bio, så mysigt! :)
Aja, vi såg iaf. Bridesmaids. Så JÄVLA rolig! haha! Ni måste se den.. Haha, skrattar
bara jag tänker på den! Ojojoj! :) Kan vara en av dom roligaste filmer jag sett,
högt på listan ligger den! Nästan så jag vill åka och kolla på den igen! :D
jaa, det var en bra dag! :)

Idag har också varit en bra dag, har jobbat och dagen flööög förbi! Man hinner inte
med allt man vill! :P
Dock var en sak mindre rolig (skön). Jag hade lassat en vagn (Är väl som en halv
ica-vagn kanske?!) FULL med schampo/bodylotion, så den väger BLY! Sen ska jag
skynda mig och drar den bakom mig och så rätt på hälen! AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJ!!!
Allvarligt trodde jag att jag skulle börja grina för det gjorde så föbannat ont! Ni vet
när det gör så ont att man tappar andan! haha :P Tog ett bra tag innan jag kunde gå
på den foten iaf kan jag lova er. Och resten av dan var jag halta-lotta. Kollade nu när
jag kom hem och är faktiskt lite svullen.. Aja, har iaf. lärt mig att jag ALDRIG mer ska
dra vagnen efter mig! :P haha!

Näe, nu ska jag baka chokladbollar tror jag. Pär pratade om det igår och jag har inte
kunnat sluta tänka på det sen dess! haha, fast vi får se om jag orkar.. :)
Imorrn väntar jobb igen 8-18. Sen är jag ledig ons och jobb tors-fre sen ledig tre
hela dagar :)

Adios!

Här är ett klipp från filmen! Hahaha, jag dööööööör! Så jävla kul! (kanske inte lika roligt om 
man inte sett filmen, jag vet inte, ni får avgöra! :P) 

Och ett till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0