MARKNAD

Ja nu har det gått ett tag igen och det är väl dags att skriva en rad.
Har tänkt många gånger att jag ska skriva, men så kommer annat
imellan. Har inte så jättemycket att skriva om heller så :P
Har fått jobbat ganska mycket nu även fast sommarschemat är slut,
och har lite lite tider fram till jul. Sen får vi se :)

Har jobbat hela helgen även denna helg! :) Och vilka härliga dagar, mycket
folk gör att dan rusar förbi! Dock kan man ju bli på lite dåligt humör när folk
kommer och sliter och river precis där man nyss varit och städat så fint, eller
när dom kommer och river precis DÄR man städar. Frustrerad är nog rätt ord :P
Men sen är det sånna härliga kunder också som är så roliga! :)

Trodde gårdagen skulle bli lugn, en seg dag som aldrig tar slut. Men icke!
Proppat med folk!! Det var ju finväder så trodde alla skulle på marknan, men
tror alla gjorde birsta ist. :P Bla. Therese, Andreas och lilla Mejja var där! Så
då levde man ju på Mejjas underbara leende ett tag! :) Sötpluppan!

Nästa helg är det dop, och jag ska baka macarones. Måste provbaka en
gång innan och se att dom blir bra, fast blir dom inte det så vet jag inte riktigt
hur jag ska göra för att dom ska bli bra?! :P Är väl mer för att se så dom smakar
bra :P Men går det åt pipan tror jag det inte är hela världen, blir ju mer fika! :)
Men jag ska göra mitt bästa, ska provbaka imorron eller på onsdag tror jag..
Sen får jag klämma in att baka på riktigt på fredan innan jag åker och jobbar.

Aja.. Jag ville ju åka på markanden i helgen men då blev det jobb. Men efter
många om och men så åkte jag och Päran in en sväng på fredan. Jag gillar marknader,
även fast det är samma skit varje år. Jag tycker det är mysigt. Skulle vilja åka
på hudikmarknan också :)
Vi köpte det "vanliga" ; Korv, tunnbröd, chips, kolor och mumsmums :)

Näe, nu ska jag äta nånting skulle jag tro, sedan städa upp lite här hemma innan
jag åker och jobbar :)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sara F

JA!!! Jag har länge velat prova macarones :D :D

2011-08-22 @ 16:43:25
Postat av: Nathalie

Haha, får hoppas dom blir bra då ;) 2 smaker blir det tom :)

2011-08-22 @ 17:10:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Men hallå!!! ni skulle ju hjälpa mig med tårtorna på fredag!!???



sen tänkte jag höra om du kunde komma på tors dag så jag kan baka muffins. ifall mejja inte vill vara själv nån längre stund...



och imorrn kan vi väl åka till fjärn så då får du kliva upp tidigt och baka om du ska hinna det! ;)

2011-08-22 @ 18:28:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kan ju säga att det var en JÄVLA TUR att jag provbaka!! :P allt gick åt skogen nästan, men då vet jag till nästa gång ;)

2011-08-24 @ 07:56:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0