MEN HEJ HERR ÅGREN!

I lördags var det dop för lilla Mejja, så nu är jag inte bara stolt moster
utan stolt Gudmor också :') Hon var så duktig lillgumman, inte en sur
min under hela tiden :)
Har inga bilder från dopet :/ men jag får väl sno några från syrran sedan ;)
Sen blev det fika efteråt, och muums! Gött! Där blev jag även övertalad att
åka på maskeradfest. Tänkte inte åka först, hade ju inget att klä ut mig till.
Men sen kom jag på att Pappa har ju en gammal cowboy hatt, och vips så
hade jag en cowboy-outfit. Inte den bästa, men det bästa jag kunde skrapa
ihop på sån kort tid :P

Fast om jag fått valt nu så hade jag nog stannat hemma, Hej herr ågren!! :P
Usch! Att man aldrig kan hålla mun stängd nångång och inte berätta så jäkla
mycket :P Aja.. Inget att göra åt nu.
Var väl en trevlig kväll iaf. träffade gamla klasskompisar så det var ju skoj
att prata lite med dom. Och att se allas kostymer, haha! Höll ju på skratta
ihjäl mig åt vissa! haha!
Men jag skulle vilja gå på en maskeradfest igen och ha MER tid på mig att
komma på en bra outfit! :)

Dagen efter ångrade jag mig också att jag åkte dit! haha. Jag och Pär skulle
åka på ica precis när jag vaknat, men dom hade inte öppnat än så vi skulle ta
ett varv runt Gnarp (öppnade väl om ca. 5-10 min). "VÄND!!" haha, mådde
inte så bra om jag säger så, fick åka hem och krama toan lite ;)
Näe, fy! Hatar att vara bakis, det värsta är illamåendet, hade kunnat haft den
värsta huvudvärken i hela världen, bara jag slipper må illa.
Köpte morötter/gurka och dipp och hyrde lite filmer och låg och dega i soffan
hela dan..

Kommentarer
Postat av: Therese

vad pratade du för mkt om då??

2011-08-29 @ 21:34:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0