DAN FÖRE DOPPARDAN!

För det första, jag har alltid sagt doppardan. Nu ser jag att alla skriver dopparedan!? Har jag sagt fel alla dessa år då? Dock kommer jag fortsätta säga så. Det låter finare tycker jag :)

För det andra! Måste bara tipsa om denna inpackning/balsam på bilden nedan! Shit vilket lent hår man får!! I love it! Provade den första gången igår och jises! Mitt hår är så lent nu! Testa den!! :) Jag köpte den för den jag brukar ha var slut, men lika glad för det är jag ;)

För det tredje, GOD JUL om jag inte hinner in här nå mer. Jobbar idag sedan är jag leeedig. Slutar sju idag och då åker jag raka vägen till kyrkan på julshow :) ska bli mysigt! :)

Här är inpackningen, ni måste testa den! Jag lovar att ni inte blir besvikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0