GOD FORTSÄTTNING!

Ja, här kommer mitt inlägg om julen. Lite sent sådär! :P haha.
Men det är så jobbigt att starta igång denna jäkla dator, så seg. Sen
har det blivit lite jobb i mellandagarna och resten av tiden har gått åt till
att slappna av och bara vara (och försökt städa så gott det går :P)

Ja, det hela började ju dan före doppardan. Therese och jag gick på Julkonsert
i kyrkan. Var inte mycket att hänga i granen tycker jag. Hade nog varit roligare/
mysigare om jag inte var så förbannat trött (efter att ha jobbat heela veckan).
Men lite mysigt var det också.

Sedan åkte jag hem och efter lite om och men öppnade jag och Päran en varsin
klapp! haha :) Vi hade tråkigt och Pär sa att vi kunde underhålla oss med en klapp
han köpt. Ett fotbad! :D Har gnällt några gånger när jag kommit hem från jobbet
att jag har ont i fötterna :)
Det var skönt, dock om man vill ha bubblor så låter den som en dammsugare, vilket
inte är så avslappnande :P Men har man bara massage på så låter den inget, sköönt!

På julaftonsmorron öppnade vi våra paket som vanligt, fick jättefina saker! Plattång,
mobilfodral och Grey´s anatomy box!! :D
Efter några vändor till bilen med klappar så var vi påväg ner till mami och papi!


Mejjsan med Momma! :)

Spelade julklappsspelet innan maten i år.. Min tur var inte alls med mig i år! haha,
Päran skulle ha vart kvar och vunnit åt mig! :P Jag fick inte en enda sexa, så jag fick
inte öppna nå klappar där inte. Dock snodde jag åt mig en lampa när vi fick ta av
varandra :P Sen fick jag ett skydd till bilrutan (så man ska slippa skrapa rutorna),
av farmor också! haha, hon tyckte nog lite synd om mig! ;)

Sen blev det maat! Gött! Vill ha mer, har inte varit och ätit hos nån mer i år (farmor,
momma och moffan).


-Vad är det där för typ? -Oooo, klappar! ;)


Sen komma Tomten i år också, såklart var mamma och köpte tidningen just då, så
hon missade han! Typiskt ;)
Mejja fick massa klappar, och försvann nästan när klapparna staplades på hög! haha,
lillgumman!
Jag fick också jättefina klappar! Är så nöjd! Mer än nöjd! :) Fick jättemycket till köket;
Tårtfat, ungsform, koppar+fat, skålar osv :) Även 2 till grey's boxar av Therese!!! :D
Så jag har ju det jag gör om dagarna iaf ;)
Ska visa bilder på mina fina kökssaker nån dag!



Älskade lilla sötpluppan! :')

På kvällskvisten bar det av till Britta och fira med Pär och hans familj. Mysigt! Fick även
fina klappar där och en tredje efterrätt (åt två hos mamma och pappa :P)


En mysig jul har jag haft! Dock tycker jag att den har gått alldeles för fort! :/ Njöt inte
så mycket av den som jag önskat. Speciellt eftersom detta nog var den sista "traditionella"
julafton vi kommer att ha. Men men, får hoppas på mer julmys nästa år! :)


Blev inte så många kort knäppta, mest på Mejja. Som vanligt nu förtiden ;)
Inte ens Therese och mitt årliga julkort framför granen blev knäppt :/


Aja, Stort Tack för alla klappar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0