LÅT SNÖN STANNA!

Usch så trött jag är. Fick sitta och klappa till mig själv igår i bilen hem, annars
hade jag somnat. Och nu överdriver jag inte heller..
Igår på jobbet var en hemma med magsjuka, som jag har jobbat med i helgen.
Neeeeej, tänkte jag. Hoppas inte jag blivit smittad.
Sedan efter lunch så börjar jag må illa, nej nej nej nej neej!! Svettas och ont
i skallen.. Gick in och drack vatten och tog av mig min tjockstickade kofta :P
Man fryser ju så mycket efter man varit på luch (kallt i lunchrumment) men
man börjar ju alltid svettas som en gris efter ett tag. Tänkte att det kanske
var därför, för jag vart så varm. Och det blev faktiskt bättre! Och en timme
senare kännde jag inte av nå illamående eller nått alls.. Så det var nog bara
falskt alarm! :) SKÖNT! Har inte riktigt tid att få magsjuka nu..

Aja.. gick ut till bilen och möts av STORA snöflingor! Myysigt! Åkte och köpte
en julklapp åt min lilla Pära :) Så nu är Pär klar, Therese är klar och Pappa
köpte jag också klart till igår :) Mamma ska jag fixa klart till idag. Och Mejja
är väl kanske också klar, eller näe.. nått mer ska jag väl få ihop kanske :)
Dom andra är det lite småfix kvar till, så som bakning osv. Får skynda skynda
att baka denna vecka, jobbar heeela julveckan. Så då blir det inte mycket bak
för mig :) Men vi hinner nog!

Men igår efter maten så var jag så förbannat trött, tänkte skita i pushen. Men
eftersom det var sista gången (för mig, jobbar ju nästa måndag) så släpade jag
mig iväg! Och det var skönt faktiskt! :)

Idag ska jag först in till Arbetsförmedlingen. Vill inte! Är så irriterad på dom...!
För tydligen har jag blivit utskriven från JOB (så jag får pengar från försäkringskassan).
Och TYDLIGEN skulle Jag boka en ny tid, men det har jag inte fått nån information
om. Fick en mail när jag avbokade ett möte i OKTOBER (för jag jobbade), där hon
skrev "då får JAG återkomma om en ny tid".
Och nu helt plötsligt är det jag som ska boka tid.. Ååhhh!! Less på skiten, GE MIG
ETT JOBB, så jag slipper den där jävla arbetsförmedligen!

Aja.. sedan ska jag åka och jobba kväll 15-20.15 :) Sen är jag ledig veckan ut.
(vad jag vet nu iaf ;P) På lördag är det iaf. julfest med jobbet, Kuuul! Nån som
känner sig sugen på att hämta mig i sundsvall då ? :) *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0