SNART NYTT ÅR!

I morrn är det nyår. Inga jätteplaner är planerad, som vanligt.
Hade bjudit hit allihopa (haha, inte ALLA men dom man umgås med/känner).
om vi bott liiiite större. Eller ifall vi haft lite större kök! :P Så man fått plats med
ett större bord. Men men, en vacker dag kanske ;)
Verkar inte var nån som har något stort planerat i år. Har hört lite från några håll
men ingen som man vetat säkert?! Så nu kommer Mia och Tommy och äter med
oss här i morrn :) Och inte är det fy skam inte! Ska bli riktigt trevligt! :)
Sedan får vi se vad som händer, lärer ju slå oss ihop med några andra hoppas jag :)
Mitt största problem är just nu att jag inte har något att ha på mig! :P Sprang runt i
birsta igår, men hittade nada! Antingen galaklänningar eller vardagskläder.. Trök!

Iaf, så snodde jag en lista av Denise, för jag kommer inte på mycket jag gjort detta
år, förutom att få jobb!!(!!) ;)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade, haha. Näe, men fick jobb på Riktigt. Även fast det bara var extra/vikariat.
Sen tror jag inte att jag gjort nått annat som jag aldrig gjort?!

Har du några nyårslöften?
Det vanliga.. Sluta äta sötsaker! På vardagarna!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaaa, min syster och Kusin Charlie! :) 

Vilka länder besökte du?
Nada!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 April, när lilla Mejja kom till världen! :)

Vad var din största framgång 2011?
Ja, måste väl vara jobb på H&M det då!

Största misstaget? 
Hmm.. Ingen aning?! 

Bästa köpet?
Har väl inte köpt så överdrivet mycket. Men Iphonen. Men det bästa
är ju ändå min H20-mopp! haha, men det var ju en present, inget jag köpt. 

Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER, telefon.. Mat, räkningar :P 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, säkert mycket. Men när Mejja föddes kom det nog någon glädjetår. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ähh.. Inga. Tänker inte precis på ett år när jag hör en låt :P 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter lite.. Sökt kurser, tagit tag i hela arbetslivetsgrejset :P 

Favoritprogram på TV?
GREY'S, love it! Desperate Housewives, biggest loser..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hmm.. Kommer inte riktigt ihåg :P Var hos mamma och pappa iaf :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Kameleont! :P Ena dagen en stil andra dagen en annan! :P Beror på vad jag
är på för humör vad jag har för kläder! :)

Den bästa nya personen du träffade?
Måste nästan säga Anna, (fd. butikschef i birsta). Det är ju tack vare henne jag
jobbar på H&M idag. Att hon gav mig chansen! :) Guld värt!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Älskar Greys och BL :)

2012-01-06 @ 11:51:08
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0