ALDRIG NÖJD!

Nääe, nu vill jag till frissan igen. Ångrar att jag gjorde det
mörkare =( :P Inte för att jag vill bli blond, men ljusare!
Som det var förut! Som det var på nyår på dom bilderna
ungefär, nu är det skitmörkt om man jämför :S
Nu tycker jag bara att det är en tråkig färg, igen :P Och hur
lång tid har det gått sen jag var till frissan? 1 månad? :P
Nääe, måste vara 2 snart..
Får nog fasen bli ett till besök innan sommarn :P Men det
blir väl i maj nångång när praktiken är slut, för jag vill ju
till Min frisör i hudik! Och det funkar ju inte med praktik i
Sundsvall, har iofs. ändå inte tid på dagarna..

Tänkte ifall man skulle prova "blonde spray" från Schwartzkopf.
Som bara gör 1/4 nyans ljusare.. Men efter att ha läst runt lite
om att håret blev strävft (hur fan stavas det??) och torrt så vill
jag inte det längre :P Är otroligt feg när det kommer till att färga
hemma. Vill inte att det ska bli orange eller lila, som jag faktiskt
fick engång. Skulle färga brunt med blonda slingor (i dom där
förpackningarna där slingor följer med) då blev håret lila/rött och
slingorna orange.. Näe fy! Bättre att gå till frisör, värt varenda krona! :P
Men då ska jag tusan säga till att jag vill ha slingor i Hela håret och
inte bara uppe på skallen :P

Näe, dags att glo lite på teve va ;)

Eller just ja, jobbet idag gick bra! Hyffsat iaf. Fick väl ryta i en par
gånger (läs femtielva miljarder gånger) till ungar som inte lyssnar!
MAH! Inte så lätt som det ser ut att vara lärare ska jag säga er! :D
Men vissa barn är ju så härliga och fick med mig 2 teckningar hem
idag. Plus att en liten tjej skrev "Fröken er best" (inringat i ett hjärta)
idag på tavlan :D naaaaww! ;) haha



Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha!



jag gör oxå bara slingor i det "övre" håret...

2011-02-21 @ 19:04:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nej, fy, mitt hår har aldrig blivit bra eller som jag vill ha det hos frisör! Bara jag som vet hur man gör! :)

2011-02-21 @ 23:01:10
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, men du är ju ljus i hela håret :) Jag har ju mörkare underhår och vill ljusa upp det med så kanske NÅNGÅNG mitt hår kan ha lika färg överallt :P haha



Simone: Har aldrig blivit missnöjd med färgen hos frisör. Eller ja, men det har aldrig blivit en FUL färg iaf :P Du har valt fel frisörer ;)

2011-02-22 @ 06:32:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jag har varit hos många olika frisörer, i många olika prisklasser, men ingen har lyckats göra mig nöjd. Kan icke. ;)

2011-02-22 @ 15:03:20
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, okej! :) Men det är ju bra att du blir nöjd när du gör hemma iaf :) Blir ju billigare också ;)

2011-02-22 @ 16:42:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, joo, de e ju sant ;)

2011-02-23 @ 09:46:40
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0