GO TO SLEEP!

Det var längesen jag var såhär trött nu! :P Jag skulle kunna
somna på en sekund nu tror jag, så jag ska nog snart gå och
sussa. Jises! Klockan är 20 i nio på en fredag. Jag börjar bli
gammal tror jag ;) haha.
Näe, men trött är jag! Blir när man kommer hem och slappnar
av. Då slår tröttheten till. Annars under dan är det inte så farligt.
Känner inte av nå trötthet då, kanske för att man inte hinner
känna efter? Skönt! Jag gillar att ha mycket att göra! :) Kul!

Tror inte jag sover så djupt om nätterna heller. Drömmer mycket,
kommer ihåg allt jag drömt när jag vaknar. Och man ska ju inte
drömma om man sover djupt, har jag hört.
Och jag hatar, hatar, hatar att bli pinknödig på natten. För det tar
evigheter för mig att somna om. Nu dom senaste nätterna har jag
fått gå upp 2 gånger till och med! MAH! Jag orkar inte! Ligger där
tills det gör ont i magen och man håller på spricker känns det som.
Men jag fattar inte varför? För man kan ju OMÖJLIGT somna om
när man är SÅ pinknödig, så varför ligga och plåga sig själv?

I natt när jag var på toa så hade jag somnat med glasögonen på.
Och märkte inte att jag hade dom på mig heller förrens jag kom
tillbaka till sängen och la mig på sidan och dom tryckte till på näsan:P
Somnar ganska ofta med dom på faktiskt. Man "vilar ögonen" lite
i en reklam sedan så somnar man ist. Men Pär brukar väcka mig
och säga åt mig att ta av dom.. Men inte alltid jag som somnar först :)

Inte har jag ätit nån middag idag heller. Orkar inte göra nått, finns
inget att göra nått av hemma ändå. Och orkar VERKLIGEN inte åka
och köpa nånting. Är inte hungrig ändå.

I helgen blir det nog lugnt. Har inte planerat något iaf. Ska åka ner
till päronen och hälsa på iaf. Det har jag planerat :P Orkar inte åka
ner på vardagarna när jag kommer hem så sent och förra helgen
åkte jag inte ner så nu är det 2 veckor sedan jag var "hemma".
Sjukt att jag fortfarande sägern "Hem" till mamma och pappa. Men
så kommer det alltid att vara. Det är ju mitt hem! :) Lite kul när Pär
frågar vart jag ska "Näe, ska hem en sväng bara." Jag är ju redan
hemma då egentligen ;P

Haha, började tänka på en sak nu när jag tänkte på mitt "hem".
Jag och min kusin Amanda lekte jämt "fyllgubbar" när vi var liten! haha!
Vi drack oboy och åt skinkmackor (thekaka. Fast sen blev amanda
vegetarian och då blev det ostmackor :P) och satt och låssades att
vi var full! haha! Fy vad fult, går inte att berätta det roligt. Man måste
ha varit med för att tycka det är kul! :P
Men lite sjukt att två barn leker fyllgubbar! haha!

Näe, nu har jag väl babblat på ett tag så ni har lite att läsa ;)

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja vänta du bara tills du blir gravid då du får springa upp varje natt flera ggr på toa! ;)

jag brukar oxå försöka hålla mig och somna om men det går aldrig, så ist. ligger man och blir pigg ist. för att bara gå upp på en gång. sen vill jag inte somna om heller för jag är rädd att jag ska pinka på mig om jag somnar när jag är för nödig, haha!



ja när mamma o pappa ringer på min mobil står det hem oxå. Lite roligt då både jag och andreas ör nånstans och han fårgar vem som ringer. som sist.

a-vem är det?

t-hem... det är väl katterna som vill nåt då kanske, haha! X)

2011-02-04 @ 22:09:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, usch! Ibland kan jag verkligen inte somna om, så får slå på teven, får nå fel av att bara ligga och försöka somna.

Haha! Jag brukar också tänka så! att jag ska pinka på mig! haha, har drömt flera gånger, när jag har varit jättenödig, att jag går på toa.



haha. Ja, jag har också "Hem" på mobilen :P

2011-02-05 @ 00:17:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0