HÄRLIGA LÖRDAG!

Hur bra kan en helg bli, efter en riktigt bra och rolig vecka,
då man känner att man faktiskt gjort nån nytta och trivs som
fisken i vattnet? - Kan inte bli annat än bra! :P

Har hunnit städa igenom lägenheten idag. Har även varit ner
till fjärn och hälsat på. Tog en liten promenix med mamma och
Louie! :P Och fikat såklart ;)
Sen fick jag en lampa av mamma som bara har stått. Har redan
en sån som jag ääälskar. Så nu har jag två, den jag fick nu ska
få plats i sovrummet, så det blir lika lampor utifrån :) Synd bara
att jag glömde den nere i fjärn. Förstår inte hur dåligt minne jag
har fått?! Tyckte jag å att det var nått jag glömt.
Men men, mamma kan väl ta med den upp i morron, för då blir
det en tripp till stan.

Nu ska jag nog gå ner och slänga i lite tvätt. För i morron hinner
jag väl inte tvätta nå skulle jag tro.

Ikväll är det melodifestivalen igen. Känner lite att man Måste kolla.
Även fast det bara blir sämre och sämre. Förstår inte vad dom
tänker med nu, när babsan ska vara med?!? Vill dom att hon/han
ska representera Sverige? Näe, just det.. ta med riktiga artister då
ist! Så vi kan vinna skiten nångång, då blir jag nöjd! Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0