MELODIFESTIVALEN

Fy tusan! Inge bra alls måste jag säga. Såg inte hela iofs.
Missade första och halva andra låten. Men den andra låten
tycker jag var "bäst" och inte ens den var så jättebra. Dock
vill jag absolut inte att den ska vinna.. Tycker inte riktigt om
rapp. Men refrängen var lite härlig, lite sommrig på nå vis :)
Sen gillade jag han som hade hängslen på sig, han som var
yngst i tävlingen. Började bra, men blev lite besviken på låten
faktiskt. Skulle ha varit lite mer "tryck" i den :P
Fast den där gruppen "le kid" eller vad dom hette var väl skaplig
dom med?! Fast tror inte dom skulle ha en bra chans att vinna.
Lite tråkig låt. Sen kännde jag igen hon den mörkhåriga. VEM ÄR
HON? :P Ser ansiktet framför mig som hon är lik (eller som hon ÄR?)
men kan inte komma på vad hon heter eller vart jag sett henne?



Men sen var resten bara skit! När det var sista låten och det
var Danny så tänkte jag "Hoppas han gör nått bra nu då! Och
inget fjant". Men det var ju bara fjant. Har aldrig gillat han.

Sen såg det ju ut som att ALLA mimade?? Speciellt han "med
hängslen" :P Kunde ju ha micken hur långt från munnen som
helst, men ändå hördes sången hur bra som helst?!? Sen dom
som dansade runt, lät det inte som att dom blev anfådd ens?
Man FÅR väl inte mima på melodifestivalen? Eller har det blivit
nå nytt nu ?

Och det innan låtarna. Fy fan, SKITDÅLIGT! Vem var hon? Och
han som är sååååååååååååååååååå tråkig! Nog sveriges tråkigaste
komiker. Deprimerande och tråkigt var det bara.

Marie var inte heller så bra faktiskt, brukar gilla henne men nu
känndes hon bara falsk på nå vis. Fejkskratt osv. Men iofs. så kan
man ju vara lite nervös :P Kanske blir bättre. Rikard därimot gillade
jag! :) Han var bäst på hela kvällen :P Gillar han, tycker han är så
rolig. Bingolotto var mycket roligare när han var programledare.

Näe, jag hoppas verkligen dom sparar det bästa till sist? För detta
var inte mycket att hänga i granen.

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha du tkr då tvärtom mot för mig, alla dom låtarna du babblade upp (rappen, le kid och han med hängslen) var ju sämst!



jag tyckte dannys låt var ganska bra, inte för melodifestivalen, inte ngt man vill skicka som bidrag men annars gillade jag den faktiskt.



ja jag tyckte oxå det såg ut som alla mimade, utom danny på slutet, haha! marie har jag aldrig riktigt gillat och håller med om hennes skratt HA-HA! sen stenallvarlig 1 sek senare. haha! men rickard gillar jag oxå.

2011-02-06 @ 10:39:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad fin du är!

2011-02-06 @ 10:58:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, fanns väl nån låt som var skaplig av dom andra, men jag tänker mer på Eurovision :P Vem som har bäst chans liksom :P haha. Tycker det ska sticka ut lite :)



Lovisa: Jasså, tack :P

2011-02-06 @ 11:08:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av riktigt grymma filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Facebook och Bloglovin'! Ha en riktigt skön och filmrik söndag! :)

2011-02-06 @ 11:11:54
URL: http://www.filmster.se
Postat av: Annica

gillar inte ens att kolla på det där programmet. ;)

2011-02-06 @ 11:33:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0