TACK FÖR IDAG, SLUT FÖR IDAG!

Så, nu har jag gjort mina 2 dagar som lärare, och
herreguuud! :P Det har varit kul samtidigt som det varit
lite jobbigt. Men det var väldigt kul att höra barnen säga
"Jag vill att du ska vara våran lärare hela tiden!!" "Du
måste säga till att du ska vara lärare här igen!!" när vi
slutade för dagen! :) och skriver "verdens besta fröken natli"
på tavlan! haha. Sötungar!

Men ska bli skönt att komma tillbaka till H&M i morron
faktiskt :)
Känner mig faktiskt rastlös nu när jag kommer hem tidigare.
Och det jävla sötsuget som kommer när man är uttråkad..
Hate it!

Nääe, ska gå på ica en sväng igen jag. Var dit när jag slutade
också, men nu har jag ändrat mig, vad vi ska äta till middag :)
Sen ska jag ta en låååååååååång dusch och bara vara ett tag!
Sköööönt!

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0