TJUGOFEM MINUS!

Brr, idag är det kallt! Vill inte ha nå mer kyla nu! Vill ha
vår!! Men nästa vecka ska det bli plusgrader hela veckan,
och våren är påväg... säger dom. :P Men plusgrader ska
det bli iaf. och det gillas.
Det enda negativa är att det går åt så mycket spolarvätska
då. :P haha.

I förrgår vad jag till tandläkaren. På vanlig koll så dom kan
se i vilken "poänggrupp" jag hamnar i, när man fixar friskvårdsavtal.
Hatar verkligen när dom ska peta på tandköttet, helst när hon
petar I mitt sår! haha :P Borstar nog mina gaddar lite för hårt ibland.
 Men det gick bra iaf. Fick ETT poäng. (man ska ju ha så lite som
möjligt) och det endast för att jag inte har fått mina visdomständer
än. Så dom vet inte hur dom kommer att växa upp.. Men det blev
inte mycket pengar ändå. 88 kr i månan. 63 när man får såntdär
bidrag. Använde förra årets bidrag till sjävla undersökningen. Sen
för i år får jag inte förrens 1 juli.. Men inte mycket pengar ändå :)
Lätt värt det. Har räknat ut att det är billigare att ta det där. (man
skriver på för 3 år) och betala det varje månad än att göra en
bettskena direkt nu. (den ingår i priset) Och det är ju en sån jag vill
ha :P Så det är ju bra. + att jag får gå på kontroller gratis och fixa
så gott som allt gratis om det händer nått :) kanoners!

Men hade för mig att jag hade fått mina visdomständer?! När jag
pratat med folk så har dom sagt "Ja, men dom måste du väl ha
fått??" Så ja, jag kanske har det då,  har jag tänkt. Men har alltid
kännt att det skulle få plats en tand till längst bak :P
Men nu så är det bekräftat att jag inte har fått dom, undra om det
gör ont då, när dom kommer fram :P haha

Näe, Dags att göra sig redo för en till dag. Sjukt att dagen igår gick
fortare än dagarna på skolan. Även fast den dagen var myycket längre.
Härligt!! :) Skönt att vara tillbaka!

Förresten! Så sjukt härligt att det börjar bli ljust på morronen nu!! :)
Man blir så mycket piggare!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har inte heller fått mina visdomständer! Nu är jag bara dryga 18 . men endå. Många av mina kompisar i min ålder har fått alla sina redan. Jag Hoppas jag slipper få dom! ><

2011-02-24 @ 08:53:43
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Åå, skönt med plus då om det stämmer!

Ja, mina är på g, eller en iaf. Du kanske aldrig får några heller ;)

2011-02-24 @ 09:18:47
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

jag har bara fått mina uppe, och jag hoppas dom aldrig växer ut nere för en av dom växer snett så isf. kommer jag säkrt måsta dra ut den :S AJ!

2011-02-24 @ 09:49:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag har inte fått mina heller.

2011-02-24 @ 11:22:44
Postat av: Nathalie

Hmm.. Ja, man kanske aldrig får dom då :P Känns inte som det är nått på g iaf! :P haha

2011-02-25 @ 07:12:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0