VARFÖR MÅSTE DET VARA SÅ KALLT?

Varför är det JÄMT iskallt när man ska kliva upp? Ibland när
Pär kliver upp och åker på jobbet kan jag nästan ligga och
svettas för att det är så varmt. Men sen när jag ska upp då
har det plötsligt blivit iskallt!?? Bara för att det ska bli svårare
att kliva upp :P
Mest jobbigt är det när man springer och letar efter morgonrocken
överallt, åsså har den legat neranför sängen hela tiden... ;)

 På sista tiden har jag blivit beroende av Pepsi och kladdkaka! haha.
Är ALLTID sugen på det nu för tiden. Dom senaste 3 helgerna har
jag bakat kladdkaka. I söndags åt vi upp nästan en hel! :P 3/4 iaf.
Hua hua! Inte bra inte bra. Och Pepsi som är så gott!! Mmm! :)

Idag har jag träningsvärk! haha. Varför? Men det är ju bra! Känns
att man rör på sig då iaf ;) Men har ju inte gjort nått annat som jag
inte gjort dom senaste 2 veckorna?!?! :P

Näe, nu är det dags att göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Therese

men usch pepsi smakar ju coca cola light!

2011-02-01 @ 08:41:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nääe, mums!! :)

2011-02-02 @ 07:29:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: kulturella

2011-02-04 @ 08:53:10
Postat av: kulturella

peppsi är min väns vövve...så det så.....

2011-02-04 @ 08:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0