DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP

Herre min ge vad trött jag ääär! :P Det tar verkligen på en att
jobba i butik varje dag heldagar, pju! Fram och tillbaka hit och dit
pyssla här pyssla där, och lite svett på det! :P haha.
Har iaf gått bra. Känns som jag har varit där hur längesom helst
även fast det bara gått en vecka, dock inget negativt! :)
Alla är jättesnälla och härliga människor så det är bara positivt!
Men man blir ju så trött av att inte få nå solljus på hela dagen!
Det enda jag får är på morronen när jag åker in. Hm, ja 45 min.
Inte mycket att hänga i granen. Vi pratade om det på lunchen,
att man skulle gå ut och gå en par varv runt själva huset..
Meeeen.. "det orkar man ju inte" haha :) Men man skulle nog bli
mycket piggare.
Idag när jag städade rean så känndes det som jag bara kunde
gå runt runt runt och städa, för när jag gått igenom allt och kommit
tillbaka till där jag började såg det ju lika förjävligt ut igen! MAH! :P
haha :)

Idag kom var det en liten tjej och hennes mamma där, när jag
stog och plockade på kosmetiken. Och den lilla tjejen gick och plockade
det ena och det andra och gick till sin mamma:
-Mamma, vad är det här? Vad är det här mamma? ... Mamma, vad är
det här? var är det här mamma?....Mamma, vad är det här?
Vad är det här mamma? ... Mamma, vad är det här? var är det här mamma?
Och inte svarade mamman heller så hon höll på SKITLÄNGE! haha. Och
jag överdriver inte det minsta heller? Hon sa det inte med mellan rum utan
nötte på heeeeela tiden :P
Tillslut svarade mamman. "Ingenting som du ska ha.."
Så hittade tjejen nått annat "Mamma vad är det här?? Vad är det här mamma?
Är det nått jag inte ska ha?" hahahaha :D
Så sjukt jobbigt att lyssna på, men så sjukt söt hon var! :)

Sen var det en på H&M som hade sett Therese (har berättat att hon jobbar
på Scorett)
-Visst är hon ljus?
-Ja precis. Hon med magen :)
-VA? Magen? Ska hon ha barn??
haha lät så kul! För magen är ju ganska stor nu :P
Sen frågade jag hur hon (therese) såg ut, för det finns ju fler som jobbar
där som är blond. Tror jag?! :P
-Jaaa.. hon var blond.................................... Ja, det var på håret det syndes
att ni var syskon.
hahaha! :P

För övrigt vill jag skrota min äckliga biljävel! AAAH! Gud så skönt det skulle
vara att bara slå in rutan eller nått.
Köpte spolarvätska igår och fyllde på imorse innan jag åkte. 2 liter blev det
allt som allt med vatten och så.
Mm.. När jag är på väg hem är det slut igen?!?!?!?!?!??!?!? Det kommer då
inget iaf?! Det kan väl inte ha tagit slut på 2 liter så snabbt? Har inte använt så
mycket heller tycker jag. Blir så jävla irriterad? Måste det vara nått som ska
krångla hela jävla tin? CP! Man blir så förbannad när man sitter där bakom
en tradare och hela rutan är igensmockad av skit åsså kommer det ingen
spolarvätska! Man trycker och trycker men nej, inte ett skit kommer det.. piss!
Man vill bara slita bort ratten och slå bilen med den! haha

Näe, ska väl gå och diska. Inte ett dugg sugen på det. Men är mindre sugen
på att ha ett berg med disk liggandes. Sen blir det nog bara duschen och
sängen och en lååååååååång sovmorron imorron :) Ska bara ta det lugnt i
helgen. Känner inte för att göra nånting alls, kanske för att jag är så trött nu?!
Näe, känns som jag fick nog för ett bra tag nu sen i helgen när vi var på
krogen. Hade ingen bra kväll alls.. Liten snefylla (dock blev jag inte allt för full) 
och dåligt humör. Bättre vart det ju inte när jag beställde en shot med jäger
och det första jag gör är att spilla ut den. Bra jobbat! Humöret ännu lägre!
100 spänn åt helvete! Fast lika bra ändå att man inte drack den kanske :P
Kan ju säga att jag "vaskade" den! hahahahahahahahaha! :D Åh, vad rolig
jag är! haha.
Näe, men allvarligt! Hade jag jobbat i den baren och sett att någon spillt ut
det den nyss beställde (och hade stått och skrapat ihop sina sista pengar till
den) så hade jag fan bjudit på en ny!
Näe, det blir nog några vita helger framöver nu skulle jag tro. Mycket skönare! :)

Men just ja! Haha. Skrev om allt utom det jag skulle skriva om!
Jag gick in på folktandvårdens hemsida för att kolla om det stog några priser,
men icke! Dock sökte jag på google och en bettskena låg på ca 3700 kr. Japp!
KUL! :P Inte fan har jag råd med det ä!!
Men så stog det på hemsidan att om beloppet översteg 3000 kr så skulle
man få 50% rabatt?!?! Är det verkligen så, nån som vet? Det lät nämligen
lite för bra för att vara sant?? Och är det nån som vet hur mycket bara en
vanlig koll kostar? Sen får man ju bidrag också varje år, som sparas i 2 år.
Så jag har ju 600 kr att hämta iaf! :P Kanske räcker för en koll? eller ?
Här står det om rabatten! <-- Kan ni gå in och läsa och se om jag fattat fel? :P
Får ringa till tandläkaren i morron och höra ändå.  

Näe, nu måste jag diska. Sen ska jag vräka i mig Pär pizzarester (haha) och gå
och lägga mig!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0