GE MIG SOMMAR!

Sitter och huttrar i denna igloo nu. Fy fasiken så kallt det är i
denna lägenhet alltså. Brr!
Kan inte annat än att längta till sommaren! VÄRME! Då man slipper
klä på sig flera lager när man ska ut. Och slippa tanken på att veta
att hur mycket man än klär på sig så kommer man frysa tids nog ändå.
Skönt när det är varmare ute än inne!

Älskar det här kortet på mig och Therese :) Det ser så varmt, skönt och
sommrigt ut! Och tycker det är fint att det ser lite gammaldags ut också.



Dock har mina förbannade nervtankar kommit tillbaka. På denna balkong är
det liksom en hängväxt från taken som hänger ner. Då tänker jag att om vi
ska grilla och det blåser lite så kommer det där ta eld åsså brinner hela lägenheten
ner. STÖRT! Igårkväll eller när det var låg jag och fick RIKTIGT ont i magen och
hjärtat för jag tänkte på just det. Ja, jag vet! Jag är sjuk! haha :)

För övrigt så tror jag det lutar åt att jag bara fräschar upp håret. och mörkt underhår.
Tror jag.. Jo, tror nog det blir så. Annars kommer det bara blekas och bli dassigt igen
till sommaren?! Eller ? Va? Näe, JAG VET INTE! AAahh!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha ;) Säger bara; mörka slingor.

2011-01-05 @ 21:58:51
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: kulturella

ha ha..brudar,ni ser antika ut. ni är nog dyra....

2011-01-06 @ 08:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0