NU ÄR DET ÄNTLIGEN SLUT!

Tråkigt att man måste längta tills att en utbildning man valt
själv att gå, ska ta slut! Men ack så skönt det är! :P Behöver
aldrig mer sätta min fot i Folkets hus i Iggesund. SÅ OTROLIGT
SKÖNT!
Något som är ännu mer skönt är att slippa alla jävla människor
där. MAH! Finns nått hos nästan alla man stör sig på. 2 är värst!
Dom tål jag inte för fem öre! En äcklig gammal gubbe som tror
han är rolig med sina "sexskämt", men egentligen är han bara
äcklig och man vill spy när han drar sina skämt!
Tex. sa han till Emmy när hon köpt en banan till lunchen. "Du kan
ju köpa två och äta den ena och den andra kan du ju "göra vad
du vill med"" BLÄ! Sjukt att man inte hinner reagera på sånt när
det händer. Man kommer jämt på sen att man ska fan säga nått.
Så säger man inte till nån man inte känner tycker jag.. Helst inte
när den människan man säger det till är 30-40 år yngre än sig
själv! Snuskgubbe!
Ja, skulle kunna skriva hela kvällen om hur störd alla är, men det
orkar jag inte :P Dom är jobbig iaf. och nu slipper jag träffa dom!
Behöver aldrig mer träffa dom i hela mitt liv om jag inte vill! Maha!

Nu har vi iaf. nyss ätit tacos och det satt gott! Har även bakat en
kladdkaka men den blev inge bra. Såg ett recept som skulle vara
"det godaste hon någonsin smakat" Visst! Skulle ha gjort en gammal
hederlig kladdkaka ist. för att JÄMT prova på nått nytt! :P
För det första svämma hela kakan över! haha. Sen vet jag inte om
jag råkade ha i den för länge?! :/ Men men, kan ju hoppas att den
blir god när den svalnat..
Har nämligen bjudit hit mia ikväll på kladdkaka och kanske ett glas vin :)
Får väl se när donnan tycker det är dags att dyka upp, hoppas snart :)

Och imorron blir det mys med tjejerna! :) Ska nog köpa mackor från
jambo och bara mysa och ha det bra. Får se om det slutar med utgång
eller inte?! Får se om man lyckas övertala sig själv om att slösa pengar :P
Men skulle varit jääävligt kul!

Näe, nu ska jag se om kakan överlevt eller om den blivit helt åt helvete..
Är ju såå sugen! Synd att jag inte har nå mer ägg eller kakao att göra
en ny :P

Kommentarer
Postat av: Therese

ja man vet ju inte vart man ska ta vägen när så mkt äldre gubbar drar sånna skämt! usch! så jävla fjantigt och äckligt!

2011-01-14 @ 19:03:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, hatar han! Speciellt när han tycker det är så jävla roligt själv, usch!

2011-01-14 @ 19:38:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: anna källman

hahaha jävla gris gubbe :PP du är såå rolig, stör dig lika mycket på alla som jag gör :D Vi är lik varandra, känner jämt när ja läser din blogg att de känns nästan som jag har skrivit :P

2011-01-16 @ 16:12:18
URL: http://aaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0