NYÅRSLÖFTE

I år har jag faktiskt ett nyårslöfte :) Och det är att börja röra
på mig
mer. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska
börja äta bättre. Men det kommer nog aldrig att hända. Eller jo
visst, ska verkligen försöka sluta med sötsaker på veckorna nu.
Har blivit mycket nu i jul och så :P Måste avvänja mig.
Men sen kommer jag aldrig bli den som äter nyttigt varje dag.
Jag är bara inte sån. Jag älskar mina mackor och en och en annan
pizza ibland :P Dock har jag börjat ätit gröt till frukost och hittills
funkar det jättebra och man håller sig mätt längre tycker jag.
Men en liten macka på sidan av vill jag ändå ha! haha.
MEN iaf. så tänkte jag att då börjar jag röra på mig ist. och det
SKA jag verkligen hålla. I år SKA jag göra det. I år SKA jag ha
en fin mage och smala lår till sommaren, så är det bara! :P

Jag ska börja med cykeln här hemma nu dom dagar man hinner.
Och jobba upp konditionen lite ;) Sen när vädret ändras lite och
det börjar bli liiiiite varmare ska jag börja springa rundan jag sprang
förut. Nu ska jag skita i vad folk tycker och säger om en. Det är
säkert ingen som säger eller tycker nånting heller, utan det är bara
i mitt huvud, men nu ska jag skita i dom tankarna! :) Kör på! haha
Så ja, så är det. Och nu SKA jag göra det!


På tal om ingenting så älskar jag våran lägenhet mer och mer
ju längre tiden går. Trodde faktiskt jag skulle sakna den gammla
åtminstonde litegrann. Men jag kommer knappt ihåg hur det var
att bo där! :P Älskar att bo här! :)
Nu är jag bara nyfiken på att se vad elräkningen landar på denna
månad :P :S Får se om det blir mycket mer eller om det är ungefär
samma. Jag har iaf. räknat med dubbla! :P Lika bra så kanske man
blir positivt överaskad om det är mindre. Men vi får se :) Hur som
helst är det värt det!

Och en sak till. På fredag ska jag till frissan och jag har fortfarande
inte bestämt mig för hur jag ska göra. Ena stunden är jag stensäker
på att jag ska ha mörkt. Andra är jag helt inne på ljust?! Och nu när
det kommit ett tredje alternativ; Brunröd så vet jag verkligen inte
vad jag vill.

Så jag tänkte lite. Man kan ju göra överhåret ljusare och göra
underhåret mörkt?!?? Vad tror ni om det? Kan det vara nått, då blir
det ju ett mellanting! haha.
Sen funderade jag på om man kunde häva nå rött i luggen som jag
funderade på för lääääängesen om ni kommer ihåg det?! Men nu har
jag ju mittbena ganska ofta, då blir det kanske inte så bra?!
Åhhhhh, det är så svårt! Känns som jag kommer ångra mig vad jag
än gör.. :/


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin mage och smala lår?

Nathalie, du har ju redan allt det där?

2011-01-03 @ 18:35:29
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sss

håller med linda.................

2011-01-03 @ 20:49:37
Postat av: Nathalie

Näe, det är ju det jag inte har :P Har lagt på mig en hel del på den senaste tiden. Nu säger jag inte att jag ska gå ner si och så många kilo bla bla bla :P Men jag vill få en "slankare" kropp, haha. Eller vad man säger :)



Och "sss" vem är du ?

2011-01-04 @ 06:33:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Linda

Nathalie, du är ju så fin :)

inte behöver du ändra på dig eller gå ner i vikt. inte vad jag tycker iaf!!

Men du gör ju som du själv känner :)

2011-01-05 @ 00:51:58
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0