OH NO!

Igår när jag skulle åka hem hände det som jag har varit rädd
för ska hända :P Bilen startade inte! NOOO! Pratade med Päran
i telefon samtidigt "neeeej, nu startar inte bilen!!" :P Så gott som
död nästan. Ta ett djupt andetag och försök igen! haha. Och helt
plötsligt startade den :P Tack och lov! Annars vet jag inte vad jag
hade gjort!
Hade ju extra batteri med och startkablar, men sist funkade det
ju inte med det heller. Men nu har vi laddat det under natten så
ska hämta det innan jag åker utifall den inte startar idag igen..
Blir väl lite surig när den fått stått i kylan hela dan ;P

Sen i Bredsand vi fartkameran knäpper den!!!????? Jag blev helt
chockad och släppte gasen sen kollar jag ner 1 sekund senare och
då kör jag 65 ?! Så det kan faan inte varit mig den knäppt på?
Var ju en bil framför också som jag inte riktigt tyckte hade kommit
förbi kameran?! Sen försvann den bilen ganska fort (alltså körde
han för fort ) så det måste ju ha varit på den bilen. Annars skulle
ju kameran ha måsta knäppt på alla som låg bakom mig också?!
Testade sedan att köra 70 och släppa gasen och titta ner hur fort
jag körde och (för att se om farten sjunker snabbt) då sjönk det
knappt nått alls.. SÅ DET KAN INTE HA VARIT JAG!! :P
Jag har alltid koll på hur fort jag kör, kollar alltid ner för att se.
Eftersom jag inte är den bästa på att hålla jämn gas. Och lite innan
kameran hade jag kollat ner och körde då 70! :P
Men kan ju inte låta bli att vara lite nervös, det visar sig väl om
man får nån böter! Och då kommer jag bli riktigt suuur! :P Dags att
snåla lite med peningarna då utifall :/ :P
Näääe, men det kan inte ha varit mig den knäppte på! Punkt!

Dags att göra sig i ordning för ännu en dag, REDAN onsdag! Jises!
Det går fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0