SNÄLLA SÄG ATT DET ÄR SANT!

Åh herregud låt detta "rykte" vara sant! haha.
Läste Katrin Zytomierskas blogg och hon skrev att Martin Björk
ska ta över Paul Haukkas jobb i The voice?!?!?
Allså är det sant så kommer jag gråta en skvätt av LYCKA! haha!
Hatar hatar hatar Paul (som ni säkert redan vet, eftersom jag skriver
det ganska ofta. Men jag hatar han verkligen). Fy tusan vad skönt
att kunna kolla på Vakna med the voice utan att bli spyfärdig av Pauls
blickar in i kameran HELA TIDEN!

Många ogillar Josefin verkar det som. Varför? Jag tycker hon är skitkul!
Lika så Jakob. Så Paul passar inte in.
Och Martin Björk gillar jag! TUMMEN UPP!



Nu hoppas jag det är sant också! ;)

updat.
Det ÄR sant! haha, kollade hemsidan nu! :) HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Yes YEEES!!! :D

2011-01-22 @ 18:15:49
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul! :D

Då kan man ju börja kolla på programmet igen! :)

2011-01-24 @ 22:28:09
URL: http://malinolsn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0