WHAT A BEAUTIFUL MORNING

Morronen börjar bra iaf :) Vaknar och är inte alls lika trött och
död som jag varit mån-tis. Kanske för att jag fick sova en timme
längre idag. Tummen upp!
Sen har pengarna rullat in på kontot, mer än jag trodde också! Det
är alltid en glad överaskning, att få mer pengar än man tror! :)
Hoppas dagen fortsätter vara positiv ;) Jag vill verkligen ha den här
praktikplatsen, jag vill jag vill jag vill!
Ja, det här är väl sista gången ni får höra(läsa? :P) mig tjata om
det. Håll tummarna!


Men det är inte roligt att öppna garderoben och se massa kläder,
men ändå har man ingenting att ta på sig. Jag vill ha en helt ny
garderob! Fy fan så härligt! Har sett så mycket på h&m som jag vill
ha. Får väl beställa nått av det då, får välja ut det jag mest vill ha.
Annars blir det för dyrt för min lilla plånbok :P

Näe, nu skriker magen efter mat så nu blir det frukost! Det vanliga
havregrynsgröt och filmjölksbröd. Juicen är slut :( Får väl bli vatten då :P
Jag älskar frukost! Det är det godaste på hela dan. Mmm! :)

Adios, och håll tummarna för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, tvärtom här, jag och Emmy somnade i bilen påvägen in X)

2011-01-12 @ 13:14:21
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0