VI HADE IAF. TUR MED VÄDRET.. KANSKE

Igår for jag och mamma till Hudik för att handla presenter till Therese :)
Tycker vi hittade hur mycket som helst, gick in på en affär sist "bara för
att kolla" och där hittade vi några godbitar :P Dock sa min plånbok ifrån
litegranna. Hade gäärna köpt mycket mer! Men hoppas födelsedagsbarnet
blir nöjd ändå! :D Och jag som tycker det är så roligt att köpa med nån
liten "skämtpresent" hittade en bra nu! hahaha :) Så kul!

Ja, när vi åkte så var det ju strålande sol och hur fint som helst. Sen
gick jag in på facebook nån gång under dan och läste att det var skitväder
och åska osv osv osv. I hudik var det soool!
Sen skulle vi gå in på Fyren och vad ser man utanför om inte ett vattenfall!
"Jag går inte ut i det där!!" haha, såg verkligen ut som att nån stog på taket
och hällde hinkar med vatten ner.. :P
Men det gick över.. Sen när vi var påväg hem kollar jag liksom i mitten av
vägen, mellan bilarna liksom.. Då ser jag nått vitt?! Är det skum? Vad är
det??? Sen kollar jag ut i diket och ALLT är vitt!!?!?!!!! Jag fattade ingenting!
Glassen som jag åt tröck jag in i mun sen fram med kameran! haha :P
Såg så sjukt ut! Snö i juli?! Men det var ju bar MASSOR av hagel, men ser ju
roligt ut för det :P En hel väg var täckt, och hjulspår efter bilar.
Bilarna hade tydligen fått stanna efter vägen för det gick inte att köra i det där
hagelvädret :P Ojojoj, vilket väder! Och översvämmning i sundsvall, jises!!!


Såhär såg det ut och här var det inte ens värst! :P

Sen en sak som är så jäkla typisk! Precis när vi kommit till Hudik ringer dom
från H&M I STAN(!!) och frågar om jag kan komma och jobba. Men hur mycket
jag än vela så kunde jag ju inte, måsta ju handla det där nu när jag var ledig,
sen skulle jag aldrig hinna från hudik till sundsvall heller. Så jäkla typsikt!
Ja, kanske ska säga att dom aldrig ringt från stan förut, detta var första gången!
Men kul ändå att dom ringde tycker jag, och hoppas dom ringer igen! :P
Undrar bara vem som tipsat om mig?!? :) Känndes iaf. skitdumt att säga nej!

Näe, nu ska jag göra mig klar att åka och jobba.. I birsta! ;P

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, du skulle ha sett i stan! Hahaha! Vatten över däcken på bilarna och det bara forsade ut från taken!! Herregud vad det regnade och åskade och blixtrade!

2011-07-13 @ 20:23:39
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0