HÄR VAR DET TOMT!

Ja, här blir det inte mycket skrivet! Mest för att jag inte har så mycket
att skriva om.. :P
Har fått jobba heeela veckan, och det gillar vi! :) Hur mycket som helst
att göra ju! Har nämligen en MONSTERREA på H&M nu! Har aldrig sett
en sån stor rea nångång faktiskt, nästan halva damavdelningen är enbart
rea nu :P Så har ni inget för er åk dit och fynda! :) Finns mycket fint,
skulle kunna handla hur mycket som helst, men man kan ju inte spendera
hur mycket som helst ;)

Samtidigt som jag fått jobbat, verkar sommarvärmen försvunnit?! Skitväder
hela veckan, det gillar vi inte! Och med vi menar jag jag och min bil. Den
är lite sur när man ska iväg, vill inte riktigt starta på engång.. Måste nog
köpa ett nytt batteri. Men det får bli nån månad då jag har jobbat mycket ;)

Sen måste jag bara tipsa om en sak, Loreal har ju ett sånt där serum för
fransarna för att dom ska bli längre/tjockare?! eller? Nått sånt! :P Och jag
har tänkt prova det hur länge som helst, men har varit för snål. Men nu var
det rea och då slog jag till! :) 75 kr.
Jag har bara använt det tre dagar och jag tycker REDAN att det syns skillnad?! :P
Dock inte när fransarna är utan mascara men sen när man häver på det så
tycker jag dom blivit mycket längre, och tjockare :) Mer volym liksom! Hur
bra som helst?!?! Det sägs ju att man ska se resultat efter en månad eller vad
det var?! :P Så antingen har det funkat väldigt snabbt för mig, eller så har jag
bara haft 2 väldigt bra fransdagar ;)


Sen var det väl inte så mycket mer att berätta tror jag.. Har ju varit kanonväder
i helgen!! :) Riktig sommar! Låg på stranden med Miamus i lördags, hääärligt!
Och jag brukar aldrig smörja in fötterna, varför vet jag faktiskt inte. Men hädan
efter ska jag göra det. Ajajaj vad jag brännde mig där!! :P
Aja, på kvällskvisten åkte vi ett gäng och åt i Galtström(?), tror det var där.
Guuuuudomligt gott!! :) Mmm! Åt kycklingburgare, så sjukt gott! Och vad tror ni
var ett av tillbehören på tallriken? jo, lökringar!! hahaha! :) Mums!

Nu vill jag har sommar och sol igen, så man kan bli lite fint brun :) Men ska ju bara
bli skitväder dom närmsta dagarna såg jag.. skit också! Hoppas på fint väder till
midsommar bara! Som är nästa helg(!!!) Har ingen aning om vad man ska göra då
faktiskt, men nått kul lär det väl bli :)
Fast då är det ju bra att det är skitväder nu, så finvädret spar sig till midsommar ;P

Näe, nu ska jag gå och ta en lååååång och skön dusch! Är så trött (dock piggare idag
än alla andra dagar denna vecka).

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du får börja uppdat. lite oftare! ;)

åh men kan du köpa en sån till mig oxå då!! :D

2011-06-16 @ 21:37:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0