LÅNGHELGEN!

I fredags blev man chafför åt några fyllskallar ;P Tjänade ju en
femhundring så det var inte så illa pinkat tycker jag, hade ju inte
direkt så mycket annat för mig :) Stannade kvar i stan medans
dom var på krogen, fick låna Joels lägenhet. Skönt att slippa åka
hem i mellan åt, och vara hemma en timme innan man måste
åka och hämta dom igen :P
Var hemma kring en 4 skulle jag tro, eftersom krogen i sundsvall
stänger 3 och självklart vill man ju ha fyllekäk ;) Tröööött!!
Blir väckt på morron av telefonen som ringer, dom ville att jag skulle
komma och jobba. SJÄLVKLART!! :) Så jag snabbade på lite och
åkte iväg och jobbade, varmt som i en bastu! Men så otroligt skönt
att få göra nått annat än att gå hemma :P

Svängde in i njurunda och köpte med lite mat och sånt sedan hem
och hämta lite grejer, åsså åkte jag ut till Gårdsjön där Pär och några
var :) Grillade gott och hade det bra bara! Jag och Päran sov över
där också.. Åkte hem på dan och handlade mer mat för dagen och sen
tillbaka. Fick lite sol den dagen iaf. Grabbarna gick iväg och fiskade på
lite olika ställen, och jag är ju inte direkt en sån storfiskare så jag
stannade i solen medans :) Skööönt! Somnade till där i solstolen ett
tag också.. underbart! Dock har det inte blivit mycket tid i solen då jag
tyckte det var lite kallt igår :/ Men liiiiite färg har jag fått iaf ;)

Är så skönt att kunna ligga och sola.. så skönt när solen steker! :D
Mera sånna dagar tack! Kollade vädret igår och då skulle det blir 27
grader fre, lör, sön denna vecka, men nu har ju det hunnit ändras,
men varmt skulle det bli iaf! Hääääärligt!! :)
Skulle gärna ha en större balkong så man kan ligga och sola ist. för
att sitta.. :P Men men! Man kan inte få allt här i världen ;)

Imorron skulle det också bli varmt, men då jobbar jag så det får gärna
bli kallt och regn för min del ;P haha. Sedan måste jag ta tag i springrundorna
också, med start imorron. Har blivit några dagars vila nu när det varit
långhelg och mycket gott har man fått i sig.. Så nu har väl den där liiilla
konditionen jag fått försvunnit igen! hahaha ;P

Kommentarer
Postat av: Therese

men vilket hopp

skyndade mig iväg att jobba till svängde in i njurunda och sen till gårdsjön.

det lät som du sket i att åka och jobba och åkte och köpte mat ist. till gårdsjön. hahah! XD



2011-06-07 @ 14:59:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

"Så jag snabbade på lite och

åkte iväg och jobbade, varmt som i en bastu! Men så otroligt skönt

att få göra nått annat än att gå hemma :P" skrev jag ju?! :P det var väl inte ett sånt hopp? :)

2011-06-07 @ 21:42:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jomen sen var det som om du svängde in när du åkte till jobbet och åkte till gårdsjön ist. :P

2011-06-07 @ 21:58:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0