NU KOMMER VÄRMEN!

Som vanligt varje år kommer värmen denna vecka! :) Hääärligt!
Dock ska jag jobba idag, men börjar inte förrens fyra så nån timme
kan jag steka iaf :) Bara jag städat klart!

Jaa.. Midsommar då! Finns inte så mycket roligt att skriva. Det gamla
vanliga bara :P Var kul iaf, och det är väl huvudsaken det.. :) Och
riktigt midsommarväder, ena sekunden regn, andra sol, sen dimma, sol,
regn osv osv osv :)

Igår köpte vi pizza efter att jag kom hem. Och jag beställde en Calzone
(som vanligt :P). Och är sååå sugen som man bara kan bli! Sen börjar
jag äta och hittar nått brunt, en svamp! Usch! Tänkte att den kanske
råkat komma med bara, eftersom det var svamp på pärs pizza. Men näe,
när jag "kollar in" i pizzan så är det fullt med svamp och räkor! ÅÅÅHH!
Då har jag fått en Calzone special. Jävla äckel! Tänk om jag hade varit
allergisk då? Dumskallar!! Både svamp och räkor står högt upp på min
lista av saker jag inte tycker om. Irriterande! Pär sa åt mig att åka ner
och säga att jag ska ha en ny pizza, men jag är för feg! haha :P Gick ju
att peta bort det också..
Men som sagt, tänk om jag hade varit allergisk?! Näe, jag har alltid gillat
Gnarps pizzor men nu är det bara mer och mer som gör att jag inte gillar
det där stället! När Haci gör pizzorna bli dom bra! Men det är ju inte alltid
han är där :P

Näe, nu måste jag städa! Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

calzone special är supergod i harmånger! fast där är det ingen svamp med, bara räkor och creme fraiche (och ost och skinka då) :)

2011-06-27 @ 12:11:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0