TATTOON!

Just de! Såg att Clifford ÄNTLIGEN lagt upp en bild på min tatto :)
Här var den färsk, så färsk som den kan bli! Himlans vad svart den
var där då :P Nu är den ju typ grå, men så blir det ju med svart.
Ska fixa till den nått tag efter sommaren. Ska se om det går att peta
in nån brunfärg i det svarta, så det blir mer brunsvart ist. för gråsvart.
Sen om jag hade kunnat få ändra nånting på den så hade jag tagit bort
den där jäkla fjongen längst ner.. som liksom "krullar" ihop sig.. Den
passar liksom inte in.. men men, inte så mycket att göra åt :P Ångrar
mig absolut inte att jag gjorde den! Kanske inte är världens finaste,
men en rolig grej man kan kryssa av på "att göra listan" haha ;)
Tycker inte att tatueringar behöver betyda nått heller.. Eller ja, om
man ska ha dom synliga så kanske.. eller JAG vill att den ska betyda
nått om den ska synas mycket, för då ser man den ju hela tiden..
Men när den är såhär och inte syns så mycket så skit samma.. :P

Ibland så blir det "just ja! Jag har ju en tatuering också!" haha. Jag
glömmer bort den hela tiden!

1304706046086
Märker bara mer och mer fel med den också.. på endel ställen så har det liksom
"smält ut" utanför linjerna och alla smålinjer är sne och hackig.
Sen måste han ha gått för djupt på endel ställen, för om man bara känner utan
att kolla så känns tatueringen liksom, och så ska det inte vara! Så njae, tattoon
är jag nöjd med men vet inte riktigt om jag är nöjd med själva "arbetet".

Kommentarer
Postat av: Terese M

Bilden gårr inte att se! :/

Jag är också jätte missnöjd med min tatuering som clifford gjort! Ojämn, otydliga linjer + att det är ärr i tatueringen för att han gått alldeles för djupt! Nej, han är en skit dålig tatuerare som bara anstränger sig när han får göra något han tycker är riktigt roligt, tex. asiatisk stil!

2011-06-18 @ 15:49:33
Postat av: Therese

hm, jag kan se bilden..

2011-06-18 @ 17:36:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Madde

Clifford är känd för att tatuera hårt......gäller att verkligen kolla upp sin tatuerare innan man går dit. Har 2 st på magen som han gjort (plus att han fick laga den en gång) Men måste ändå fixa den igen, men blir helt klart inte hos han......dyr e han med!

2011-06-18 @ 20:06:31
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese M: här kan du också se en bild ( http://nathaliesilen.blogg.se/2010/september/har-ar-den.html ), som Therese tagit. :)

Therese: jag kan också se den.

Madde: ja, skulle ha kollat upp lite mer.. Men det var många som blev nöjd hos han också! Sen hade jag presentkort hos han så var därför också :) men ska jag fixa till den åker jag nog till Magnus i hudik. Han har jag bara hört bra från :)

2011-06-19 @ 09:06:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha var det viktigt att skriva att jag tagit bilden? ;)

2011-06-19 @ 12:39:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe men jag tänkte så att nån inte tror att det är samma bild som i detta inlägg :P

2011-06-19 @ 18:38:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Terese M

Nu kunde jag se den! Jätte fint motiv och så snyggt att tatuera sig längst sidan! =) Fast det gäller att man är smal, vore ju knepigt om man har valkar...eller kanske får valkar! Hehe...

2011-06-20 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0