VART INTE SOM PLANERAT

Idag hade jag tänkt att jag skulle kliva upp i tid, men ändå få
en sovmorron, eftersom jag klivit upp tidigt hela veckan. Och
sedan städa lägenheten, som inte blivit städad på evigheter!!
"Jag kan inte bo såhäääär!!!!" Utbrast jag för nån dag sen! haha!
Disk överallt, saker överallt, golvet är alldeles "smuligt" och näe
fy! Jag vill ha rent!! :D När det var klart skulle jag åka till sörfjärn
och måla altan hos mamma och pappa.

Men hann bara städa undan litegrann och byta sängkläder sedan
ringer telefon och dom undrar om jag kan jobba! JAVISST! Tackar
inte nej till jobb! ;) Fick lite tid att göra mig i ordning på sedan åkte
jag iväg. Svängde in hos Therese och Mejja innan också. Hade ju
köpt lite kläder till Mejja på rean. Och jag kan verkligen inte förstå
hur man kan vara så söt som den lilla tösen är!! Jag smälter! :P
När hon ligger och flinar och "pratar", hon gjorde nått ljud som nästan
NÄÄÄÄÄSTAN lät som Nathalie! hahahahaha! "naaa liii" haha! Eller
så var det bara jag som hörde det! haha ;) Lillgumman! ♥

Dagen har gått otroligt fort, så mycket att göra med rean och allt nu!
Helt plötsligt var klockan åtta och dags att stänga! Men jag tycker vi
körde på bra! :)

Nu är jag på lite partyhumör, vet inte riktigt varför! Men här blir det
inget partaj iaf ;) Ska damsuga nu iaf. som jag inte hann tidigare, och
sen blir det sängen. Ska nämligen jobba imorron också. Bara några
timmar 8.30 till 12. Köra på med varor! Härligt! :)

Näe, nu börjar jag bli trött ist. måste hinna damsuga innan jag somnar ;)

Fridens! (haha)

Kommentarer
Postat av: Therese

fanns den där grejen kvar på rean?

kanske vi kan åka ner till fjärn imorrn, eller mamma kanske jobbar?

2011-06-17 @ 22:51:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, den var slut.. Ska kolla idag om det finns nå mer på lager eller nå.. Ja, kanske! Vi kanske ska till stugan men vi får se hur det blir.. Tror mamma skulle jobba, men hon sa bara kanske så vet inte säkert..

2011-06-18 @ 05:57:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 21:14:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0