JAG UNDRAR JAG

Har suttit och lyssnat igenom så gott som alla finalister tills
imorron nu! haha. På youtube, och läst alla kommentarer. Det
är ju roligast att läsa vad folk från andra länder tycker :)
Men jag har ingen aning om vem jag tycker ska vinna. Har ingen
favorit.
The playtones är väl bäst, men tror inte det kommer gå bra för
dom i Eurovision. Sen Nicke Borg är väl också bra, bara han byter
garderob tills finalen. Dock sjunger han mycket genom näsan..
Swingfly tycker jag är sådär, gillar refrängen men inte verserna.
Rapp är inte riktigt min grej! haha :) Men erkänn att refrängen låter
lite som "i'm a believer".
Och OM det nu ska stå mellan sliskDanny och pojkSaade så hoppas
jag Eric Saade vinner. Dannys låt är sämst, har ni tänkt på att det
enda han sjunger i refrängen är "In the club" inget annat ord. haha.
Tönt.

Är så fruktansvärt sur för att inte Loreen gick vidare. Fattar inte!!
Hon hade ju vunnit hela skiten ju! :P När det är Eurovision så klagar
Svenska folket på att andra länder bara röstar på sitt grannland och
inte på själva låten. Men här hemma i Sverige röstar man ändå bara på
artisten och inte låten.. Sjukt.
Tänk om JAG hade fått bestämma varje år vem som ska skickas till
den stora finalen! haha :) Så bra det hade blivit! ;)

Aja, det återstår att se hur det blir i morron. Hade tänkt att det skulle
bli en lugn helg med mys framför teven och långa sovmornar men vi får
väl se vart det slutar, om man blir sugen på nått annat. Men det är ju så
jääääkla jobbigt att vara bakis! :P Fast förra helgen var man ju med på
ett hörn nykter också, och lika kul för det :)
Har blivit så jävla less på att dricka faktiskt, spyr på ordet "krogen" just
nu. Så tråkigt..
Vet inte om det är för att jag inte är ledig varje dag nu. För nu uppskattar
man helgen på ett annat vis. Nu vill jag få så mycket som möjligt gjort.
Man vill hinna med att städa och träffa familjen och nått annat skoj (som att
sy som jag aldrig gör nångång :P) Och då vill man inte slösa bort en dag
på att ligga bakis.

Näe, nu ska jag krypa till kojs och slå på en bra film. Är så sugen på att se
"tretton" igen. Men den har vi ju inte såklart, har den i sörfjärn på vhs men
har ju bara dvd här uppe. Nån som har den på dvd som vill låna ut den?? :)

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Therese

men näe, mkt hellre danny än saade! Jag tkr dannys låt är bra! men det är bra att det är få ord då man ska tävla då sätter sig låten fort! ;)



dock tror jag sanna kommer vinna, svenska folket har ju henne i sitt hjärta. Jag fattar inte heller varför inte Loreen gick vidare hon var ju bäst av alla!! argghhh

2011-03-12 @ 09:47:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0